A co Cię obchodzi Producent? Od niego kupowałeś, czy Instalator dostarczył sprzęt i zamontował. I jego obowiązuje rękojmia. Może nie ma certyfikatu autoryzacyjnego i Mitu go olewa? Nie Twój problem diagnozować usterki i przyczyny, jak zapłaciłeś, to albo zrobi wszystko, aby byś był zadowolony, albo niech zabiera zabawki i oddaje kasę. Nie neguje usterki, więc nawet pozew cywilny nie będzie problemem. E-mail z reklamacją jest złym pomysłem, bo nie masz dowodu przeczytania. Albo reklamacja w 2 egz. na jednym poteierdzenie odebrania, albo lepiej ZPO. Z drugiej strony zadzwoniłbym do DT Mitu i spytał się co z Twoją reklamacją i jak oni to widzą. Bo może kontakt z nimi Twojego Instalatora to ściema, bo np. z Gree bez autoryzacji nie pogadasz oczywiście z DT, bo handlowiec zawsze będzie do twojej dyspozycji i nieba będzi Ci uchylał.
Skończ radykalnie ten serial, bo już niedługo będzie 2 miesiące zwodzenia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-09-14, 09:04:09 przez obser.)
Skończ radykalnie ten serial, bo już niedługo będzie 2 miesiące zwodzenia.