Tak jak napisałem, Daikin nie odpowiedział i nie spodziewałbym się że odpowie. Serwis instalatora stwierdził, że Daikin zaakceptował ocenę ilości czynnika na podstawie równomierności szronienia wymiennika. Jeżeli chodzi o egzekwowanie uprawnień z gwarancji, to tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana. Zrobiony został odbiór instalacji, ale nie odbiór klimatyzatora. Po prostu klimatyzator zepsuł się na "jeździe próbnej" pomiędzy wykonaniem instalacji, a protokołem z uruchomienia klimatyzatora - wtedy jak przesłałem parametry pracy klimatyzatora do Daikina, kazali mi go natychmiast wyłączyć, a ja na tej podstawie, że producent uznaje klimatyzator, za niesprawny, odmówiłem podpisania protokołu, tak więc w sumie gwarancja na klimatyzator jeszcze nie ruszyła. Moim celem też nie jest pójście z kimś na noże, ale chcę mieć po prostu dobrze działającą instalację i zakładam, że z drugiej strony jest dobra wola żeby problem rozwiązać. Widać, że coś robią i nikt na siłę mi nie wciska, że wszystko jest super. Przyznam jednak, że brakuje mi już cierpliwości.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Problem z klimatyzatorem Daikin w trybie grzania.
42 Odpowiedzi, 14544 WyświetleńUżytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości