Zdobyłeś wiedzę przewyższającą wielu instalatorów
Instalator niech tylko porządnie wykona instalację to pożniejszych problemów będzie mniej. Od supportu serwisowego jest producent, dystrybutor.
Tu powinny odezwać się osoby z duzym doswiadczeniem serwisowym.
Nie rozumiem dlaczego nikt nie pokwapił się i nie wykonal czynnosci która trwa kilkanascie mnut-zważyć czynnik. W końcu takie wytyczne dał daikin... Wiadomo, to nie musi być przyczyną ale rutynowo powinni to sprawdzić i ewentualnie przejść do innych punktow.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2023-03-07, 19:13:38 przez Tytanowy Janusz.)
Instalator niech tylko porządnie wykona instalację to pożniejszych problemów będzie mniej. Od supportu serwisowego jest producent, dystrybutor.
Tu powinny odezwać się osoby z duzym doswiadczeniem serwisowym.
Nie rozumiem dlaczego nikt nie pokwapił się i nie wykonal czynnosci która trwa kilkanascie mnut-zważyć czynnik. W końcu takie wytyczne dał daikin... Wiadomo, to nie musi być przyczyną ale rutynowo powinni to sprawdzić i ewentualnie przejść do innych punktow.