Dziękuję za odpowiedź, lecz nie wydaje mi się by to było po stronie paliwa gdyż przekładałem podstawę filtra wraz z filtrem ze sprawnej naczepy , zakładałem też przezroczysty przewód paliwowy pomiędzy ręczną pompkę i pompę wysokiego ciśnienia i dalej to samo. Wygląda to tak jak by coś po stronie mechanicznej pod pompą wtryskową gasiło silnik ciągnąc to cięgno poprzeczne w pompie to co blokuje Pompę przed wyjęciem.
Dodać jeszcze mogę że nie jest to już problem jednego czy dwóch agregatów. Mam ich pod opieką około 50.
ten problem wystąpił już w 8 . Wygląda to tak jak by coś się rozregulowało po stronie mechanicznej . Może ja coś źle robię podczas regulacji obrotów . W paru pomogło delikatne zwiększenie dawki paliwa lecz nie wiem czemu się to mogło rozregulować . Agregaty mają 2.5 roku i przebieg między 4000-5000 Mth.
Dodać jeszcze mogę że nie jest to już problem jednego czy dwóch agregatów. Mam ich pod opieką około 50.
ten problem wystąpił już w 8 . Wygląda to tak jak by coś się rozregulowało po stronie mechanicznej . Może ja coś źle robię podczas regulacji obrotów . W paru pomogło delikatne zwiększenie dawki paliwa lecz nie wiem czemu się to mogło rozregulować . Agregaty mają 2.5 roku i przebieg między 4000-5000 Mth.