gajdek419 napisał(a):Sprzęgło powinno się zerwac ale zdarza się, przy sprzyjających warunkach, że koło stoi - pasek trze i w końcu pasek pęka.
Tak naprawdę to rozwalone łożysko spowodowałoby hałas i tarcie koła o korpus.
Nie mogło być tak, że pasek się ślizgał bo bym to wyczuł i zauważył. Natomiast jak napisałeś sprzęgło powinno się zerwać a się nie zerwało. W/g mnie prawdopodobnie sprężarka jest zablokowana lub zatarta. Ruszałem kołem sprężarki. Mogę nim kręcić o powiedzmy 1 stopnień do nagięcia gum amortyzujących sprzęgła. Samo koło pasowe nie ma żadnego luzu. Czeka mnie na 99,9 wymiana sprężarki i całego serwisu z tym związanego łącznie z płukaniem układu. Jutro będę wiedział co naprawdę się stało bo jestem umówiony na serwis.