To że reszta świata ma to w dupie, a EU ciśnie do EKO, tego nie zmienimy i nie ma co narzekać.
Ale wydaje mi się że wzrost wydajności 10%, kosztem kwestii palności, to bardzo mały postęp.
Ciśnienia pracy te same, więc te same sprężarki to obsłużą tylko z EXem.
Myślałem że z 410 wejdziemy na CO2 od razu, widocznie jeszcze koszty produkcji za wysokie.
A marketing nie znosi próżni i trzeba było 1234 i 32 stworzyć...
Ale już mi Norek powiedział że LG najlepsze na rynku pod każdym względem, R32 będziemy montować bo też najlepsze, a Jellow Jacket bo amerykanskie i nie przetłumaczysz.
Ale wydaje mi się że wzrost wydajności 10%, kosztem kwestii palności, to bardzo mały postęp.
Ciśnienia pracy te same, więc te same sprężarki to obsłużą tylko z EXem.
Myślałem że z 410 wejdziemy na CO2 od razu, widocznie jeszcze koszty produkcji za wysokie.
A marketing nie znosi próżni i trzeba było 1234 i 32 stworzyć...
Ale już mi Norek powiedział że LG najlepsze na rynku pod każdym względem, R32 będziemy montować bo też najlepsze, a Jellow Jacket bo amerykanskie i nie przetłumaczysz.
NO
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-09-10, 16:49:06 przez bxz.)