Dla naszego klienta dużej międzynarodowej firmy handlowej z branży chłodniczej
i klimatyzacyjnej lidera na rynku polskim, poszukujemy Kandydata/Kandydatki do pracy na stanowisku:
Kierownik Oddziału
Nr ref.: KO -TS/11/15
Miejsce pracy: Trójmiasto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
? aktywne promowanie oferty handlowej firmy i pozyskiwanie nowych klientów;
? utrzymywanie stałych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
? udzielanie informacji techniczno-handlowych, doradztwo techniczne i dobór urządzeń;
? prowadzenie negocjacji sprzedażowych w ramach posiadanych kompetencji;
? nadzór nad zapewnieniem obsługi posprzedażnej;
? udział w targach, wystawach, seminariach i szkoleniach;
? monitorowanie rynku i działań konkurencji;
? współtworzenie planów i budżetów oddziału;
? monitorowanie wykonania planów sprzedaży i kontrolę budżetu kosztów;
? nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz wszelkich spraw administracyjnych
i urzędowych;
? sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk i sprawozdań;
? współpracę z pracownikami działu logistyki i oddziałów handlowych;
? współpracę z zespołem Product Managerów.
Wymagania:
? wykształcenie wyższe techniczne;
? doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tej samej lub zbliżonej branży;
? doświadczenie poparte sukcesami w obszarze sprzedaży i obsługi klienta;
? doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem;
? umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej i podwładnych oraz systematyczność;
? zaangażowanie w powierzone obowiązki;
? prawo jazdy kat. B;
? dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego.
Firma oferuje:
? możliwość rozwoju zawodowego;
? odpowiednie narzędzia pracy- komputer, samochód, telefon
? atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: ipk902@ipk.com.pl
i klimatyzacyjnej lidera na rynku polskim, poszukujemy Kandydata/Kandydatki do pracy na stanowisku:
Kierownik Oddziału
Nr ref.: KO -TS/11/15
Miejsce pracy: Trójmiasto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
? aktywne promowanie oferty handlowej firmy i pozyskiwanie nowych klientów;
? utrzymywanie stałych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
? udzielanie informacji techniczno-handlowych, doradztwo techniczne i dobór urządzeń;
? prowadzenie negocjacji sprzedażowych w ramach posiadanych kompetencji;
? nadzór nad zapewnieniem obsługi posprzedażnej;
? udział w targach, wystawach, seminariach i szkoleniach;
? monitorowanie rynku i działań konkurencji;
? współtworzenie planów i budżetów oddziału;
? monitorowanie wykonania planów sprzedaży i kontrolę budżetu kosztów;
? nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz wszelkich spraw administracyjnych
i urzędowych;
? sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk i sprawozdań;
? współpracę z pracownikami działu logistyki i oddziałów handlowych;
? współpracę z zespołem Product Managerów.
Wymagania:
? wykształcenie wyższe techniczne;
? doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tej samej lub zbliżonej branży;
? doświadczenie poparte sukcesami w obszarze sprzedaży i obsługi klienta;
? doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem;
? umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej i podwładnych oraz systematyczność;
? zaangażowanie w powierzone obowiązki;
? prawo jazdy kat. B;
? dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego.
Firma oferuje:
? możliwość rozwoju zawodowego;
? odpowiednie narzędzia pracy- komputer, samochód, telefon
? atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: ipk902@ipk.com.pl