Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

problem z wentylatorem do klimatyzacji VW PASSAT

19 Odpowiedzi, 21874 Wyświetleń

mlodziutka1209

  2008-11-24, 12:20:55
Nowy użytkownik
#1
Witam mam problem, musiałam wymienić wiatrak od klimy i przed wymianom wiatrak załączał się przy odpaleniu klimatyzacji. Po wymianie nowy wiatrak się nie załącza, nie wiem co może być przyczynom. Wiatrak jest sprawny.
Posiadam VW Passata rok 1998 poj 1,9 TDI . Proszę o Pomoc z góry Dziękuje
  • Odpowiedz

mlodziutka1209

  2008-11-24, 13:17:43
Nowy użytkownik
#2
moze i tak przy wymianie bylo -4 C a gdy probowal podloczyc stary wiatrak to tez nie dzialal
  • Odpowiedz

mlodziutka1209

  2008-11-24, 13:22:42
Nowy użytkownik
#3
Mam jeszcze jedno pytanie. Jestem przed wymianom rozrządu i jakie koszty mnie czekają bo słyszałam ze trzeba wymienić papkę i paski oraz rolki. Czy zmieszczę się w granicach 1500 tysiąca ?
  • Odpowiedz

mlodziutka1209

  2008-11-24, 13:23:56
Nowy użytkownik
#4
Dziękuje za odpowiedz Big Grin
  • Odpowiedz

119911

  2008-11-24, 16:07:01
Nowy użytkownik
#5
Tak powinna się pani zmieścić w tej cenie
  • Odpowiedz

mn27

  2008-11-24, 20:12:37
Zaawansowany użytkownik
#6
witam ja mam identycznego passata tdi 98r.tez z klima tak dokładnie nie wiem ale w lecie wentylator załaczał sie razem z włączeniem klimy,teraz jak temperatura spadła to tak naprawdę nie wiem kiedy się włacza, ale nie ma problemu moge to jutro sprawdzic na 100%. Druga sprawa to klima ponizej 5 stopni może sie wogóle nie właczac to i wentylator nie bedzie pracował możę tak było z tym starym .
Co do rozrządu to paski rolki i napinacz to 100% wymien a pompe ja u siebie wymieniłem razem z rozrządzem ponieważ jak zacznie ciec to trzeba od nowa robić rozrząd, wymien od razu tym bardziej ze pompa tak dużo nie kosztuje koło 100 zł myśle że 1000 zł ci starczy na kompletny rozrząd i pompe wodną oczywiście to juz z usługa mechanika
  • Odpowiedz

bodzio

  2008-11-25, 20:02:46
Zaawansowany użytkownik
#7
mn27 a twój silnik to AFN czy 1Z? ale chyba te koszta w nich są te same.
  • Odpowiedz

mn27

  2008-11-26, 07:41:31
Zaawansowany użytkownik
#8
AFN 110 KM koszta będą takie same trochę sie orientuje bo mój koleś ma sklep auto częsci
  • Odpowiedz

bodzio

  2008-11-26, 08:05:16
Zaawansowany użytkownik
#9
No to czeka mnie wydatek bo w moim TDI właśnie AFN zbliża się wymiana rozrządu :/
Dzięki
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-11-26, 20:30:11
Moderator
#10
kupcie sobie BMW tam rozrzadu sie nie wymienia wogole
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-11-27, 06:47:05
Moderator
#11
nie, łancuch i dlatego nie potrzeba obsługi rozrzadu a co do Passata z tematu to sprawdz bezpiecznik F10 i F8 i czy połaczenia elektryczne sa ok no i przekaznik od wentylatora
  • Odpowiedz

senior

  2008-11-27, 14:21:20
Zaawansowany użytkownik
#12
bym musiał przez cały sezon codziennie montować choć jednego splita, by jeździć basią :-)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-11-27, 17:43:02
Moderator
#13
senior troche wiary w siebie ja na swoja robiłem 2 miesiace ale warto było tyrac od rana do nocySmile
  • Odpowiedz

bodzio

  2008-11-27, 19:05:05
Zaawansowany użytkownik
#14
"Bety" nie są takie drogie, nawet chciałem sobie kupić ale nie lubie napędu na tył.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2008-11-27, 19:25:51
Moderator
#15
bodzio przejedz sie tym wozem tylko zeby miała duzy silnik i zmienisz zdanie tak jak ja kiedys jak jeszcze nie miałem bmw, poprostu nic dodac nic ujac
  • Odpowiedz

bodzio

  2008-11-27, 20:11:46
Zaawansowany użytkownik
#16
Jeździłem BMW 525 brat się w nich lubuje. Wrażenia z jazdy są ale zimą jak sniegi sa to z pod domu odjechać nie mógł chyba że ESP jest to ok. No i kółeczka to ładnie robi Rolleyes Zresztą te jego Bety awaryjne są bo ciągle coś, może dlatego że je tak "mocno eksploatuje"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-11-27, 20:12:53 przez bodzio.)
  • Odpowiedz

ermax

  2009-01-11, 16:16:52
Nowy użytkownik
#17
popytajcie się znajomych co robili w bmw i popytajcie się znajomych lub innych co robili w toyotach. Toyota zwłaszcza z silnikiem diesla jest bezawaryjna ( a D-CAT TO JUŻ WOGÓLE JEST CUD )
żeby wyrobic sobie własne zdanie radzę niesłuchac innych tylko przejechac się do serwisu mercedesa , bmw, i toyoty tam zobaczycie ile stoi aut do naprawy !
  • Odpowiedz

mn27

  2009-01-11, 19:13:19
Zaawansowany użytkownik
#18
no witam żaden samochód z nowym zasilaniem nie pojeżdzi tyle co stary układ wtryskowy np mercedes w 124
250d rok 1987 720 000 km bez zadnego remontu i paliwo jakie wlejesz i to nie zaden cud, ciekwe czy ta toyota tyle przejedzie zeby choc połowe tego .zgadza sie ze te nowe silniki są mocniejsze i mniej pala ale tyle km nie wytrzymaja bez wymiany wtryskiwaczy ingerencji w sterowanie wtryskiem itp , co jest cholernie drogie.
  • Odpowiedz

Doctor-jarocin

  2009-04-14, 20:51:46
Nowy użytkownik
#19
dokladnie. W124 z tymi silnikami i przebiegi ok 500tys to standard. Smile caly czas uzywam takiego jako auta roboczego 87r. Rano odpalam a w nocy stygnie, km na liczniku pow 500tys a Bog jeden wie kto i ile razy skrecil. No ale to tak na boku.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa