Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Temperatura rurek klimatyzacji

6 Odpowiedzi, 13012 Wyświetleń

rudesmen

  2009-05-17, 21:21:45
Nowy użytkownik
#1
Witam
Sprężarka i osuszacz zostały wymienione na nowe, chłodzi bardzo dobrze. Ale gdy sprężarka się włącza (a robi to bardzo często, na postoju przy temp. 20C potrafi załączyć się w ciągu minuty kilka razy) strasznie obciąża silnik - w trakcie jazdy jak sie wylaczy to auto lekko przyspiesza i ogólnei czuje ze auto jest duzo wolniejsze. Silnik to 2,5 TDS w BMW E34.
Jedna rurka klimy powinna być zimna a druga ciepła/gorąca?
U mnie jedna jest zimna a druga letnia. Co może być tego przyczyną?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-05-17, 21:22:19 przez rudesmen.)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-18, 19:30:11
Moderator
#2
podaj rok produkcji bo moze jest gazem przeładowany
  • Odpowiedz

rudesmen

  2009-05-19, 15:53:23
Nowy użytkownik
#3
93r. na pasie mam naklejkę że ma byc 1550g r134 więc raczej jak nabijali to widzieli.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-05-19, 15:53:39 przez rudesmen.)
  • Odpowiedz

Jabluszko

  2009-05-22, 16:43:55
Nowy użytkownik
#4
Sprawdz sobie przed i za sprezarka. Od strony ssacej winna byc zimna od tloczacej goraca. Powinienes miec oszronione rurki od zimnej strony - wiaze sie to z temp parowania czynnika ·-23C. Z drugiej strony powinienes miec bardzo gorace - nawet powyzej 50C. Wykonaj tez prosty test klimy - wez termometr i wsadz w kanal wylotowy powietrza do kabiny - klima maksymalnie na najnizsza temp i daj jej popracowac chwile - temp powietrza z kanalu winna byc pomiedzy 5-10 C na plusie. Jezeli nie sprawdz cisnienie na stacji serwisowej - na wylaczonym silniku , podepnij i zobacz - powie Ci to ile masz czynnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-05-22, 16:57:59 przez Jabluszko.)
  • Odpowiedz

bodzio

  2009-05-28, 19:58:49
Zaawansowany użytkownik
#5
Jabluszko napisał(a):Sprawdz sobie przed i za sprezarka. Od strony ssacej winna byc zimna od tloczacej goraca. Powinienes miec oszronione rurki od zimnej strony - wiaze sie to z temp parowania czynnika ·-23C. Z drugiej strony powinienes miec bardzo gorace - nawet powyzej 50C. Wykonaj tez prosty test klimy - wez termometr i wsadz w kanal wylotowy powietrza do kabiny - klima maksymalnie na najnizsza temp i daj jej popracowac chwile - temp powietrza z kanalu winna byc pomiedzy 5-10 C na plusie. Jezeli nie sprawdz cisnienie na stacji serwisowej - na wylaczonym silniku , podepnij i zobacz - powie Ci to ile masz czynnika.
Oj z tym parowaniem to przesadziłeś "-23" wtedy z kratek by wiało z -15
  • Odpowiedz

tom17

  2009-05-28, 20:36:00
Użytkownik
#6
Jabluszko napisał(a):sprawdz cisnienie na stacji serwisowej - na wylaczonym silniku , podepnij i zobacz - powie Ci to ile masz czynnika.
nie. napełnij układ np. 400 i 700g czynnika i zobacz czy ciśnienie się zmieni. ciśnienie w stanie spoczynku zależy od temperatury a nie ilości czynnika w układzie.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa