Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

VOLVO 940 2,4D turbo 1996 klima manual port HP

8 Odpowiedzi, 7181 Wyświetleń

tomek0701

  2009-08-01, 17:19:29
Nowy użytkownik
#1
Witam, proszę o pomoc. Mieliście może do czynienia z tym autkiem? Port LP znajduje się przy osuszaczu a HP za nic nie moge znaleźć. nawet jak patrzę w autodatę to nie ma tam portu HP:/ Z góry dzięki za pomoc w zlokalizowaniu przyłączaSmile
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2009-08-01, 18:34:02
Top użytkownik
#2
Możesz serwis zrobić przez zawór tylko LP
  • Odpowiedz

tomek0701

  2009-08-02, 08:40:15
Nowy użytkownik
#3
Tadeusz4321 napisał(a):Możesz serwis zrobić przez zawór tylko LP
tylko co to za serwis, nie lubie wypuszczac samochodow bez sprawdzenia ciśnień roboczych (nigdy nie wiadomo co się w środku dzieje) a może ktoś z forumowiczów mógłby zerknąć do autodaty i zobaczyć co ona mówi o porcie HP bo niestety nie mam teraz dostępu do programu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-08-02, 08:41:15 przez tomek0701.)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-08-02, 09:24:08
Moderator
#4
nie ma ten samochod portu HP mozesz sobie zawsze zmierzyc temperature rury tłocznej i bedziesz wiedzial jakie jest cisnienie na HP(mniej wiecej)
  • Odpowiedz

tomek0701

  2009-08-02, 11:12:41
Nowy użytkownik
#5
seniorbiovital napisał(a):ja bym się bardziej martwił AUDI bo niektóre nie mają nskiego i to jest dopiero kicha
ale z audi można sobie poradzić wkręcając się w port po presostacie LP i po problemie
  • Odpowiedz

tomek0701

  2009-08-02, 11:15:13
Nowy użytkownik
#6
radekklimat napisał(a):nie ma ten samochod portu HP mozesz sobie zawsze zmierzyc temperature rury tłocznej i bedziesz wiedzial jakie jest cisnienie na HP(mniej wiecej)
dzieki radekklimat, a miałbyś może jakąś ściągawkę jak przy pomocy temperatury przewodów określić "pi razy drzwi" ciśnienie panujące wewnątrz układu?
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-08-02, 12:02:03
Moderator
#7
na manometrach oprocz barow masz rowniez temperature czynnika
mierzysz temperature na tłoczeniu za sprezarka i za skraplaczem i wyciagasz wnioski takie jak temperatura skraplania itp
bardzo proste, spróbuj
  • Odpowiedz

tomek0701

  2009-08-02, 14:09:09
Nowy użytkownik
#8
właśnie dopadłem się do autodaty i faktycznie w tym aucie nie ma portu HP, obejrzałem jeszcze raz tego volvo i są przy skraplaczu 3 gniazda 1/2", jedno z nich zajęte jest przez presostat, spróbuję więc podpiąć się do któregoś z pozostałych dwóch. Podejrzewam że ta metoda będzie w tym aucie jedną z możliwości. dam znać jak poszło, a na razie dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa