Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Alhambra (dwu strefowa klimatyzacja) wysokie HP - 20bar i wiecej

4 Odpowiedzi, 5220 Wyświetleń

Doctor-jarocin

  2009-08-11, 13:52:02
Nowy użytkownik
#1
Witam kolegow! Mam takie pytanie i moze ktos doradzi. Seat jak w temacie 2005r, sprezarka SD6V12. Spalila sie cewka sprzegla w kompresoze, po wymianie sprzegla, HP po odpaleniu szybko idzie do 20bar a LP w tym czasie powoli schodzi do 2,5bara. Temp otoczenia 26C, wylot z kratki 7C. Po dodaniu gazu HP dosc szybko idzie na 25bar i wiecej. Co dziwne wentylator zalancza sie i to od razu na maksymalne obroty dopiero jak cisnienie podchodzi pod 20bar. Skraplacz i osuszacz maja 4 miesiace i osobiscie zakladalem te elementy nowe, tak wiec raczej odpadaja. Zawor rozprezny zalozylem teraz nowy, bez efektu. Bledow w sterowniku brak, Panowie z Euroklimy (bo tam byla zakupiona sprezarka 4 miesiace temu, regenerowana) powiedzieli ze to na 100% nie winna sprezarki.
Poazdrawiam!
  • Odpowiedz

Doctor-jarocin

  2009-08-11, 14:53:36
Nowy użytkownik
#2
wentylator pracuje, gdy HP podchodzi pod 20 bar zalancza sie na I bieg i momentalnie przechodzi na II
  • Odpowiedz

Doctor-jarocin

  2009-08-11, 15:58:16
Nowy użytkownik
#3
A propo presa to kupilem dzis nowy w serwisie i na nim wogole klimatyzacja sie nie uruchamia, chyba trafilem uszkodzony. Idac za Twoja rada staralem sie odczytac zakres cisnien pracy ale nie widze tego parametru. Chyba ze nie potrafie rozszyfrowac: "PT4-H1004-21 1H 270207 1K0 959 126 B DRH CZ". Tak jest opisany pres w aucie. Moze ktos rozszyfruje. Czynnika w ukladzie jest oczywiscie prawidlowy stan 1050g. Tak sie jeszcze zastanawiam czy nie bedzie cos nie tak z drugim zaworem rozpreznym, z tylu auta. Choc z drugiej strony temperatury rurek dolotowych i powrotnych tylnego parownika sa prawidlowe. Wiec sadze ze raczej pracuje prawidlowo.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-08-11, 17:58:43
Moderator
#4
powietrze albo azot w układzie ewentualnie brudny skraplacz(zatkany) lub przestrzen miedzy skraplaczem a chłodnica
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa