Pozdrawiam, mam problem z klimatyzacją..włącza się kiedy sama chce (tzn.po załączeniu), a wyłącza się po kilku minutach. Dodam , że jak temperatura na zewnątrz jest poniżej 25 stopni to jakoś to częściej działa. Diagnoza I. Były właściciel powiedział 'spoko to tylko czujnik włączyć wyłączyć i zadziała'. Sprawdza się czasami...tzn. po kilkudziesięciu wł/wył CZASAMI zadziała.Diagnoza II. Były serwis bmw stwierdził 'zawory nagrzenicy 90%. zakupić zawory'. Diagnoza III. Elektryk z serwisu stwierdził poprawne działanie elektryki (wiatrak, kompresor OK) .Diagnoza IV. 'Magik' od klimatyzacji (ZAPROSZONY PRZEZ ELEKTRYKA) podłączył manometry butle i takie tam. Pomierzył ... pomyślał wszystko OK...' to blaszka zaworowa kompresora'. Diagnoza V. Pojechałem do firmy specjalizującej się w klimatyzacji samochodowej. Podłączyli do 'aparatury' i uśmiechnięty specjalista poinformował..'150 zł jak to będzie działało' okazało się, że było poniżej 50% zawartości substancji. Napełnił i.........było fajnie ...przez moment. Stwierdził, że to ZAWÓR ROZPRĘŻNY na 90 %. I KTO MA RACJĘ ?. Pomocy !.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
bmw e39 zawór rozprężny, czy płytka zaworowa w kompesorze
2 Odpowiedzi, 3568 WyświetleńUżytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY