Witam
Panowie dziś podłączyłem manometry do swojego samochodu '99 Chrysler Voyager, po włączeniu klimy ciśnienia przy obrotach silnika 800RPM wynosiły LP 3.3 bar HP 18 bar, temperatura na zewnątrz 25 stopni, temperatura z wylotów 14 stopni na obiegu otwartym.
Po podniesieniu obrotów do 1500-2000RPM ciśnienia LP1.5 bar HP 18 bar, temperatura z wylotów przy obiegu zamkniętym 4.5 stopnia a otwarty 12 stopni.
Jak dla mnie układ jest troche mało wydajny i co mnie jeszcze zastanawia to to że sprężarka non stop pracuje a nie cyklicznie. Czy waszym zdaniem jest to spowodowane małą ilością czynnika?
Panowie dziś podłączyłem manometry do swojego samochodu '99 Chrysler Voyager, po włączeniu klimy ciśnienia przy obrotach silnika 800RPM wynosiły LP 3.3 bar HP 18 bar, temperatura na zewnątrz 25 stopni, temperatura z wylotów 14 stopni na obiegu otwartym.
Po podniesieniu obrotów do 1500-2000RPM ciśnienia LP1.5 bar HP 18 bar, temperatura z wylotów przy obiegu zamkniętym 4.5 stopnia a otwarty 12 stopni.
Jak dla mnie układ jest troche mało wydajny i co mnie jeszcze zastanawia to to że sprężarka non stop pracuje a nie cyklicznie. Czy waszym zdaniem jest to spowodowane małą ilością czynnika?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY