Witam
PRZYPADEK:
FIAT STILO 1.9JTD 115PS 2004r KLIMATRONIK
OBJAWY:
Spod kokpitu wydobywa się dźwięk wyłączającego i włączającego sie przekaźnika. Razem z tym dźwiękiem dmuchawa się włącza i wyłącza, choć na panelu zaznaczone jest że pracuje na jakimś tam ustawionym poziomie. Sprawa normuje się w momencie gdy auto osiągnie 1/3 temp silnika.
W badaniu sprężarka wyłączona. Przy takim włączaniu i wyłączaniu odczuwalne są duże skoki napięcia (które są oczywiste w przypadku takich objawów) i strasznie wpływają negatywnie na walory jezdne - moment odczuwalnego spadku mocy silnika przy delikatnej jeździe.
PYTANIA:
Czym te objawy są spowodowane?
PRZYPADEK:
FIAT STILO 1.9JTD 115PS 2004r KLIMATRONIK
OBJAWY:
Spod kokpitu wydobywa się dźwięk wyłączającego i włączającego sie przekaźnika. Razem z tym dźwiękiem dmuchawa się włącza i wyłącza, choć na panelu zaznaczone jest że pracuje na jakimś tam ustawionym poziomie. Sprawa normuje się w momencie gdy auto osiągnie 1/3 temp silnika.
W badaniu sprężarka wyłączona. Przy takim włączaniu i wyłączaniu odczuwalne są duże skoki napięcia (które są oczywiste w przypadku takich objawów) i strasznie wpływają negatywnie na walory jezdne - moment odczuwalnego spadku mocy silnika przy delikatnej jeździe.
PYTANIA:
Czym te objawy są spowodowane?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY