Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

problem w sharanie

19 Odpowiedzi, 16804 Wyświetleń

mn27

  2011-06-11, 19:27:59
Zaawansowany użytkownik
#1
witam. vw sharan tdi 98r.klimatronik.standardowo dziura na przewodzie od osuszacza do zaworu.
pospawane, układ szczelny,próznia, napełniona prawidłowo i klima uruchomiona , ciśnienia lp.ok 1,5 hp ok 6-7 bar i zero chłodu.
Nie podobało mi sie hp. sporo za niskie podejrzewałem ze sprężarka już sie kończy
Wymieniłem sprężarke w starej było trochę syfu , standardowa procedura włączam klimę i to samo ciśnienia takie same jak na starej ,teraz podejrzewam zawór ,żę może jest za bardzo otwarty i stąd takie małe ciśnienie ale nie jestem pewien i głupio mi wobec klienta jeszcze to mój sąsiad bo kupi go a może dalej to nie pomoże
jak macie jakies sugestie to pomóżcie
dzieki
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2011-06-11, 19:43:31
Top użytkownik
#2
Wymień filtr osuszacz
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-11, 19:46:51
Zaawansowany użytkownik
#3
też stawiałem na osuszacz ale przyłącze jest przed osuszaczem , zaraz na wyjściu do skraplacza
  • Odpowiedz

zielak1979

  2011-06-12, 07:53:50
Nowy użytkownik
#4
Witam.
Mam właśnie ten sam problem. LP 1,5 bar HP 11 bar. Z nawiewów wychodzi 13,5 stopnia. Osuszacz wymieniony
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam ZIELAK.
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2011-06-12, 10:24:14
Top użytkownik
#5
Musi byc jakiś zator,może w samym skraplaczu
  • Odpowiedz

radekklimat

  2011-06-12, 19:09:59
Moderator
#6
Ile gazu napełnili i czy sa dwa czy jeden parownik?
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-12, 19:45:28
Zaawansowany użytkownik
#7
u mnie wychodzi 20 stopni
jest jeden parownik napełnione prawidłowo
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-12, 19:47:13
Zaawansowany użytkownik
#8
ja jutro czepie sie chyba zaworu rozprężnego
glupio bedzie jak dalej nie pomoze
  • Odpowiedz

mg

  2011-06-12, 19:51:41
Top użytkownik
#9
W jaki sposób naprawialiście rurki cieczowe?
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-12, 20:03:19
Zaawansowany użytkownik
#10
spawanie tig-em rurka drożna
  • Odpowiedz

mg

  2011-06-12, 20:13:18
Top użytkownik
#11
może jednak dławi na tym spawie.
Ja robie miedziane odcinki odwadniacz-zawór, rurką 8.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-06-12, 20:15:57 przez mg.)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2011-06-13, 18:01:16
Moderator
#12
mn27 napisał(a):u mnie wychodzi 20 stopni
jest jeden parownik napełnione prawidłowo



Ile gazu dałes???
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-13, 18:57:51
Zaawansowany użytkownik
#13
950 gram
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-13, 20:17:33
Zaawansowany użytkownik
#14
a tak w ogóle po czym poznac na 100% czy jest jeden czy dwa parowniki
na moje oko jest jeden , klimatronik pojedynczy, żadnych kratek na podsówitce
  • Odpowiedz

radekklimat

  2011-06-14, 05:15:09
Moderator
#15
Z prawej strony przy grodzi silnika powinny isc rurki na tylni parownik, rozgałeziaja sie przed pierwszym parownikiem
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-14, 18:56:13
Zaawansowany użytkownik
#16
to jest jednak pojedyncza
czy macie jeszcze jakięś pomysly bo jutro będe mial znów to auto i coś trzeba z tą klima zrobić
  • Odpowiedz

mn27

  2011-06-15, 19:33:09
Zaawansowany użytkownik
#17
udało mi sie usunąć problem
uszkodzony zawór rozprężny
  • Odpowiedz

zielak1979

  2011-06-16, 21:20:45
Nowy użytkownik
#18
Witam.
U mnie pomogła wymiana "nowego osuszacza" i wyczyszczenie zaworu rozprężnego.

Pozdrawiam ZIELAK.
  • Odpowiedz

cleanpark

  2011-06-21, 09:57:26
Użytkownik
#19
nastęny sharan z problemem, niskie 2,8 wysokie między 8 a 9 i wtedy temperatura w okolicy 11-12 stopni z kratek obie rurki przed zaworem rozprężnym zimne, tak się zachowuje jak auto jest zimne, po przejechaniu 10 kilometrów sprężarka dalej zapięta (sprzęgło) a ciśnienia się zrównują i przestaje całkowicie chłodzić

nie mam już pomysłów na to auto. Ktoś przede mną wymieniał wałek sprężarki bo urwało się sprzęgło, to było jakieś 3 miesiące temu i powiedział że sprężarka jest jak najbardziej ok, teraz oczywiście się wypiął i powiedział że sprężarka leży, oczywiście koszty masakryczne, a mnie znajomy wierci dziurę w brzuchu. Nawet chce kupić używany kompresor ale coś mi mówi że nie tu jest problem....

ktoś ma jakiś pomysł?????
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa