Różni ludzie różnie piszą odnośnie ciśnień i temperatur dla czynnika r134a. Owszem były już na tym forum ogólne posty na ten temat jednak chciałbym się dowiedzieć, jak to wygląda w samochodówce w praktyce!
Powiedzmy książkowo przy:
P: 8,4 bar t: 10 st. C
P: 12,3bar t: 24 st. C
Jak te ciśnienia mają się w praktyce w klimatyzacji samochodowej, z którą nie mam wogóle styczności? Jakie powinny być wg Was cisnienia Lp, Hp oraz temperatury?
Powiedzmy książkowo przy:
P: 8,4 bar t: 10 st. C
P: 12,3bar t: 24 st. C
Jak te ciśnienia mają się w praktyce w klimatyzacji samochodowej, z którą nie mam wogóle styczności? Jakie powinny być wg Was cisnienia Lp, Hp oraz temperatury?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
Nigdy do tej pory nie podppinałem nawet manometrów do samochodu stąd takie dziwne pytania
Sprężarka załącza prawidłowo- tylko te ciśnienia 3,5 i 8,7bara albo już mieli powoli albo coś źle dodałem dzisiaj się rozstrzygnie tylko powiedzcie prosze czy ta waga to nie jest trochę za dużo jak na taki układzik?