Witam wszystkich! To mój pierwszy post na tym forum. Mam duże parcie na zakup stacji do klimatyzacji. Zastanawiam się nad zakupem stacji ECK 2900 lub ECK 3900. Podstawowa różnica pomiędzy tymi stacjami to moduł do diagnostyki dzięki niemu stacja może sama sprawdzić stan i wydajność poszczególnych elementów składowych układu klimatyzacji. Czy warto dopłacać do tego luksusu 5000 zł czy może dać sobie spokój i ufać tylko swojej wiedzy i ewentualnie waszej. Miał ktoś z was do czynienia z tym modułem? Bodajze ECK 3000 N7 i N8 tez miały ten moduł. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-11-21, 21:52:24 przez JAREKMAX.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
ECK 2900 z modułem diagnostycznym
17 Odpowiedzi, 21541 Wyświetleń|
pic na wode,kup eck 2900 za 5000zl kupisz sobie tester do elektroniki klimy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-11-22, 14:49:28 przez carroth gmbh.)
Masz na myśli jakiś konkretny tester. Bo tak na marginesie to tą stacje to od ciebie będę brał jeszcze w tym roku.
Może ktoś mi coś bliżej wyjaśnić o co chodzi z tym sklepem w DE Carroth, bo zamierzam kupić ta stacje w tym sklepie i jeżeli coś wiecie co powinienem wiedzieć przed jej zakupem proszę o odpowiedz lub PM. Z góry dzięki. Nadal nie wiem co z tym modułem diagnostycznym w tym ECK 2900
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-11-23, 22:32:38 przez JAREKMAX.)
2900 moze byc wyposazona w modul diagnostyczny , roznica to ze w jednej to standard a w drugiej to opcja .W rzeczywistosci to wyglada tak ze stacje robione pod koniec roku na polke sa lepiej wyposazone.Opcje wyposazenia zawarte sa w pisemnym certyfikacie przy gwarancji i na tabliczce z tylu stacji.Sam modul dla majacego troche pojecia serwisanta w niczym nie przydatny raczej wykorzystywany w celach marketingowych lub do przekonania do naprawy opornego klijenta.Przy uruchomieniu modulu nalezy zdefiniowac typ systemu w aucie.Diagnoza aut z jednym przylaczem raczej odpada .Stacja ogolnie ok lecz ma kilka niedociagniec.
Widzę że jesteś dość doinformowany w tym temacie. Może wiesz ile trzeba dać za nia w Polsce. Jakie ma wady o których wspomniałeś. Moduł byłby mi potrzebny gdy znów trafie na opornego praktykanta i nie chciałbym by pod moja nieobecność w zakładzie polegał tylko i włącznie na swojej " wielkiej " wiedzy. Mając na myśli nowe modele masz na myśli te niebieskie z sani flux u góry?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-11-23, 22:16:20 przez JAREKMAX.)
JAREKMAX napisał(a):Widzę że jesteś dość doinformowany w tym temacie. Może wiesz ile trzeba dać za nia w Polsce. Jakie ma wady o których wspomniałeś. Moduł byłby mi potrzebny gdy znów trafie na opornego praktykanta i nie chciałbym by pod moja nieobecność w zakładzie polegał tylko i włącznie na swojej " wielkiej " wiedzy. Mając na myśli nowe modele masz na myśli te niebieskie z sani flux u góry?sa stare jasno niebieskie i nowe ciemno niebieskie ( na klawiaturze wystepuuje F )
Wady: brak autoryzowanego serwisu na terenie RP.Saniflux tylko na zamiennikach bo orginal zbyt drogi na polskie warunki.Za zasobniki z kontrastem mozna sporo przeplacic.Wybor auta z menu stacji trwa wieki a i tak masz tylko dane dotyczace ilosci czynnika. Zalety:dokladnosc i czulosc , poreczny test azotem ,drukarka potwierdzajaca operacje , pamiec operacji.test prozni czuly przydatny ale kursantowi przybedzie troche siwych wlosow.Dla fachowca polecam dla kursanta niebardzo.
mamy serwisanta ze wzgledu na zajomosc tylko angielskiego niemieckiego nie jezdzi po polsce.dajemy stacje zastepcza a stara zabieramy. do konca sie nie zgodze ze to skomplikowane urzadzenie ale czy dla ucznia to nie wiem
Zwróć uwagę na WARUNKI GWARANCJI p. WAŻne w którym to nabazgrały:cyt.Urządzenie które będzie naprawiane na warunkach wynikających z gwarancji musi być przetransportowane do producenta na wyłączną odpowiedzialność KOSZT i ryzyko klijenta.k.cyt.Nadmieniam że są serwisy do których po zakupie trudno się dodzwonić a ich jedyni serwisanci dostają parcia na zwiedzanie świata i wtedy kiedy są Ci naprawdę potrzebni albo przebywają , albo wyjeżdzają , albo jeszcze nie wrócili z urlopu.
Dzięki za powyższe wypowiedzi.
Czyli mam rozumieć że mam odpuścić sobie ten moduł diagnostyczny? Ale ogólnie ECK 2900 jest OK? Ktoś wspominał że można dokupić jakiś osobny tester bo nadal się będę trzymał tego że nie chciał bym by pod moją nieobecność praktykant sam polegał na swojej wiedzy i popełnił kosztowny błąd.
chlopie czytasz to czy nie mozesz miec eck 29000 z modulem diagnostycznym bez zbednych kosztow a tak to wogule mg prosze CIe wroc bez ciebie to forum nigdy nie bedzie takie jak przedtem
nasze eck 2900 ma modul diagnostyczyny w cenie 11000zl brutto
carroth gmbh napisał(a):nasze eck 2900 ma modul diagnostyczyny w cenie 11000zl brutto Podejrzanie tanio...
Kupiłem i działa, model 2900-UP, po zmianach z 2900 - wyświetlacz graficzny, wlew zbiorniczka ultrasonic od góry (łatwiejszy dostęp), brak wejścia na moduł diagnostyczny, USB jest w chwili obecnej nie przydatne.
Specjalizacja Mercedes-Benz,
No i wróciłem
Kupiłem ECK 2900 szkoda tylko że model UP bo nie mam testu azotu.W zamian za to ma możliwość zmiany na nowszy czynnik chłodzący. który nie wiadomo kiedy się pojawi;( Szkoda ze zmiany idą w złą stronę.
Witam, żeby nie tworzyć nowego tamatu. Szukam opini na temat firmy Ecotechnics a zwłaszcza stacji ECK3000 z 2006. Chodzi mi o awaryjność, serwis, dostepność części i wasze spostrzeżenia. dzieki
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
Kupiłem ECK 2900 szkoda tylko że model UP bo nie mam testu azotu.