Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Regał chłodniczy RCh-1/B (Bochnia)

29 Odpowiedzi, 29280 Wyświetleń
1 2 Dalej

Shitashii

  2012-05-30, 18:13:41
Moderator
#1
Potrzebuję dokumentacji do regału chłodniczego RCh-1/B. Jest tam sterownik/regulator Carel i to właśnie jego oznaczenie stanowi cel moich poszukiwań. Jeśli ktoś mógłby pomóc coś w tej sprawie, to byłbym bardzo wdzięczny.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 18:32:59
Top użytkownik
#2
W czym problem.Na stronie producenta są one do zdobycia?Twoim celem powinien być typ sterownika a nie oznaczenie produktu.Inny serwis mógł sterownik wymienić na inny.Szybciej było by podać typ sterownika niż mebla zawężając problem.
Pozdrawiam. Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-30, 18:54:13 przez mentor12.)
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-30, 18:52:51
Moderator
#3
Jakoś nie znalazłem.
A problem w tym, że potrzebuję dokumentacji do tego Carela
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 18:58:10
Top użytkownik
#4
Shitashii napisał(a):Potrzebuję dokumentacji do regału chłodniczego RCh-1/B. Jest tam sterownik/regulator Carel i to właśnie jego oznaczenie stanowi cel moich poszukiwań. Jeśli ktoś mógłby pomóc coś w tej sprawie, to byłbym bardzo wdzięczny.
Według opisu ty potrzebujesz do regału a nie do sterownika dokumentacji.A jak wyżej sterownik może być inny założony przez inny serwis.Dlatego pytałem w czym problem?Bo taki sterownik nie istnieje.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-30, 19:00:05 przez mentor12.)
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-30, 19:04:46
Moderator
#5
Dobra dokumentacja chyba powinna mieć w sobie instrukcję sterownika. Tak to rozumiem.
A problem taki, że potrzebuję instrukcji.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 19:29:34
Top użytkownik
#6
Jadąc ty musisz znać sterownik jaki tam jest a nie typ mebla.Zasada działania mebla się nie zmienia.A sterowniki są różne.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-30, 19:39:35
Moderator
#7
Trafiłeś! Eureka! I ja typ tego regulatora potrzebuję.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 19:49:37
Top użytkownik
#8
Shitashii napisał(a):Trafiłeś! Eureka! I ja typ tego regulatora potrzebuję.
To Ty ze mnie czasami robisz idiotę.Każdy programowalny sobie poradzi.Kwestia dopasowania czujników i gabarytu Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

awax

  2012-05-30, 19:56:29
Top użytkownik
#9
Shitashii napisał(a):Trafiłeś! Eureka! I ja typ tego regulatora potrzebuję.

Z tego co pamiętam w tych regałach były montowane któreś z GECO.
Mam dokumentację w firmie,ale mógłbym poszukać dopiero w piątek.
  • Odpowiedz

coolmaker1

  2012-05-30, 20:21:56
Zaawansowany użytkownik
#10
http://www.carel.pl/dokumentacje.php?gru...e=leaflety czy chodzi o coś takiego?
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 20:28:29
Top użytkownik
#11
Bagażu nigdy za wiele http://www.serwisagd.ps.com.pl/?pl_infor...mentacja,4
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 20:41:59
Top użytkownik
#12
awax napisał(a):
Shitashii napisał(a):Trafiłeś! Eureka! I ja typ tego regulatora potrzebuję.

Z tego co pamiętam w tych regałach były montowane któreś z GECO.
Mam dokumentację w firmie,ale mógłbym poszukać dopiero w piątek.
Raczej tak.A z tego co pamiętam to 209
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-30, 20:54:41
Moderator
#13
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Mi to wygląda trochę na PJ32 plug-in. Czyli będę się upierał przy Carelu. Awax, gdybyś znalazł coś, to daj znać. Sprawa nie jest bardzo pilna.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 20:59:31
Top użytkownik
#14
A napisz w czym problem.Może będzie łatwiej odpowiedzieć Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

coolmaker1

  2012-05-30, 21:11:22
Zaawansowany użytkownik
#15
http://www.carel.pl/doc/katalog_str_076.pdf
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-30, 21:18:02
Moderator
#16
mentor12 napisał(a):A napisz w czym problem.Może będzie łatwiej odpowiedzieć Smile
Kolego, że tak powiem, problem polega na braku instrukcji do sterownika, a to znowuż spowodowane jest nieznajomością modelu tegoż sterownika. Piszę Ci to po raz n-ty.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-30, 21:27:19
Top użytkownik
#17
Czyli wszystko działa.A problem polega na braku instrukcji.tak mam to rozumieć? SmileA skąd wiesz że inna firma go nie zmieniła aby uruchomić badziewie? Smile
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-30, 21:32:07 przez mentor12.)
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-05-31, 06:14:09
Moderator
#18
mentor12 napisał(a):Czyli wszystko działa.A problem polega na braku instrukcji.tak mam to rozumieć? SmileA skąd wiesz że inna firma go nie zmieniła aby uruchomić badziewie? Smile
Ty to masz problemy. Dobrze, że nie zajmujesz się głodem na świecie...
Oczywiście, że nie mam 100% pewności, ale tak domniemywam. Urządzenie działa dobrze, ale może lepiej. Jak jesteś taki ciekawy to Ci już powiem. Często się załącza i pracuje dość krótko . Temperaturę zadaną utrzymuje. Chciałbym sprawdzić parametry jakie są ustawione i może coś poprawić. Robiłem w sklepie inne urządzenie, ale to po wielu załączeniach samo zwróciło na siebie moją uwagę. Jak ustawiłem niższą temperaturę, to dwie sprężarki ładnie sobie pracowały i ustabilizowały parametry (organoleptycznie). Więc w chłodnictwie na razie nie ma tam co grzebać, tylko może poprawić ustawienia.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

barbie

  2012-05-31, 15:49:32
Top użytkownik
#19
parametr RD ustaw na więcej niż 2 .
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-05-31, 18:50:52
Top użytkownik
#20
Można było od początku tak.A nie owijać.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

pawelek

  2012-06-01, 12:55:09
Użytkownik
#21
kolego zrób zdjęcie termostatu, będzie prościej. Przecież po wyglądzie można na 90% określić jaki to jest sterownik. Zresztą jak wyciągniesz panel , tam powinien być symbol sterownika.
Reszta to znaleśc instrukcje do tego sterownika i po problemie.
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-06-02, 14:14:07
Moderator
#22
mentor12 napisał(a):Można było od początku tak.A nie owijać.
I co to Ci dało? Bo dalej nie pomogłeś. Cool


pawelek napisał(a):kolego zrób zdjęcie termostatu, będzie prościej. Przecież po wyglądzie można na 90% określić jaki to jest sterownik. Zresztą jak wyciągniesz panel , tam powinien być symbol sterownika.
Reszta to znaleśc instrukcje do tego sterownika i po problemie.
1 Fotki nie zrobiłem, mój błąd, ale sądziłem, że to będzie dość jednoznaczna sprawa. Może będę tam przejeżdżał, to zrobię zdjęcie.
2 Do panela się nie dobierałem, nawet nie próbowałem go wyciągnąć (stwierdziłem wizualnie, że to nie 3 minuty). Gdybym tak zrobił, to nie byłoby tematu.
3. Serwis producenta nie odpowiedział na maila, a telefonu jakoś dziwnie też serwis nie odebrał ode mnie :-)
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

mentor12

  2012-06-02, 21:01:57
Top użytkownik
#23
Może z tego powodu nie odpowiadają.Bo nie wiedzą co odpowiedzieć .Gdybyś może zadał zapytanie w ludzkim języku to zapewne by odpowiedzieli.
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."

Tom Peters
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-06-07, 01:01:03
Moderator
#24
mentor12 napisał(a):Może z tego powodu nie odpowiadają.Bo nie wiedzą co odpowiedzieć .Gdybyś może zadał zapytanie w ludzkim języku to zapewne by odpowiedzieli.
Wezmę Twoją uwagę do serca.
A tymczasem tak to wygląda z bliska:
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

Shitashii

  2012-06-07, 01:03:43
Moderator
#25
A to z drugiego profila, bo jedni lubią prawicę a inni lewicę :-)
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz
1 2 Dalej

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa