Witam
Samochód po wypadku. Sprężarka to 6SEU14C Denso. Sprzęgło sztywne zrywalne OK. Brak błędów w sterowniku. Po napełnieniu klimy ciśnienie fizyczne 7 bar ciśnienie na czujniku wysokiego ciśnienia także 7 bar po odpaleniu klimy ciśnienie wzrośnie do 8 bar i znowu spadnie do 7. Chodzi mi głównie o zawór N280. Po podaniu napięcia bezpośrednio za zawór trzpień się rusza chodzi mi o ocene czy to zawór czy padła sprężarka. Dołączam wykres z oscyloskopu z tego zaworu:
http://obrazki.elektroda.pl/1529884000_1344278383.jpg
Czy to prawidłowe wartości??
Oraz bloki pomiarowe z VCDS-a:
http://obrazki.elektroda.pl/6797940200_1344278382.jpg
Pozdrawiam
Samochód po wypadku. Sprężarka to 6SEU14C Denso. Sprzęgło sztywne zrywalne OK. Brak błędów w sterowniku. Po napełnieniu klimy ciśnienie fizyczne 7 bar ciśnienie na czujniku wysokiego ciśnienia także 7 bar po odpaleniu klimy ciśnienie wzrośnie do 8 bar i znowu spadnie do 7. Chodzi mi głównie o zawór N280. Po podaniu napięcia bezpośrednio za zawór trzpień się rusza chodzi mi o ocene czy to zawór czy padła sprężarka. Dołączam wykres z oscyloskopu z tego zaworu:
http://obrazki.elektroda.pl/1529884000_1344278383.jpg
Czy to prawidłowe wartości??
Oraz bloki pomiarowe z VCDS-a:
http://obrazki.elektroda.pl/6797940200_1344278382.jpg
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY