Witam
Zakupiłem BMW e30 Touring z 1988 roku w wersji przeznaczonej na rynek włoski. Auto w 1993 roku miało zamontowany układ klimatyzacji firmy: Autosystem Climatronic S.R.L. Via Verri Pietro, 17, Trezzano sul Naviglio Milano, Włochy.
Układ ten jest o tyle atrakcyjniejszy od oryginalnej klimatyzacji iż jest to wersja potocznie zwana climatronic.
Regulacja temperatury obejmuje tylko jedna strefę. Sam panel klimatyzacji działa, czujnik temperatury wewnątrz auta działa również.
Problem tkwi w szczelności układu. Z racji tego, że auto miało stłuczkę ułamaniu uległy króćce węży przy osuszaczu. W tej wersji osuszacz posiada wyjście i wejście dla węży z gazem. Ponadto wyjście na czujnik ciśnienia a także zawór do napełniania klimatyzacji.
I tu pojawia się pytanie czy możliwe jest by ten układ posiadał tylko jeden zawór służący do jego napełnienia zamontowany bezpośrednio w obudowie osuszacza, gdzie szukać drugiego?
Czy jest możliwość naprawy króćców przy wężach gumowych?
Czy mogę zastosować inny osuszacz i inny czujnik ciśnienia np; oryginał z BMW e30?
Gdzie umiejscowić zawór bo w osuszaczu z BMW e30 są trzy wyjścia a nie cztery tak jak tu?
Jakim ewentualnie czynnikiem napełnić ten układ?
Zakupiłem BMW e30 Touring z 1988 roku w wersji przeznaczonej na rynek włoski. Auto w 1993 roku miało zamontowany układ klimatyzacji firmy: Autosystem Climatronic S.R.L. Via Verri Pietro, 17, Trezzano sul Naviglio Milano, Włochy.
Układ ten jest o tyle atrakcyjniejszy od oryginalnej klimatyzacji iż jest to wersja potocznie zwana climatronic.
Regulacja temperatury obejmuje tylko jedna strefę. Sam panel klimatyzacji działa, czujnik temperatury wewnątrz auta działa również.
Problem tkwi w szczelności układu. Z racji tego, że auto miało stłuczkę ułamaniu uległy króćce węży przy osuszaczu. W tej wersji osuszacz posiada wyjście i wejście dla węży z gazem. Ponadto wyjście na czujnik ciśnienia a także zawór do napełniania klimatyzacji.
I tu pojawia się pytanie czy możliwe jest by ten układ posiadał tylko jeden zawór służący do jego napełnienia zamontowany bezpośrednio w obudowie osuszacza, gdzie szukać drugiego?
Czy jest możliwość naprawy króćców przy wężach gumowych?
Czy mogę zastosować inny osuszacz i inny czujnik ciśnienia np; oryginał z BMW e30?
Gdzie umiejscowić zawór bo w osuszaczu z BMW e30 są trzy wyjścia a nie cztery tak jak tu?
Jakim ewentualnie czynnikiem napełnić ten układ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY