Witam , miałem ostatnio taki przypadek : movano układ szczelny podczas próby szczelnosci azotem ale podczas próżni nie szczelny - szukaj wiatru w polu !
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Movano
30 Odpowiedzi, 23160 Wyświetleń|
Uszczelnienie wału w spręzarce
moze tak , ale jak to sprawdzic ?? Ja usunołem inna nieszczelnosc , nabiłem i i gosc zadowolony do dzis jezdzi
Najlepiej sprawdzić w serwisie klimatyzacji.
Najlepiej w szczecinku , tam sa wspaniałe szkolenia
lolek napisał(a):Najlepiej w szczecinku , tam sa wspaniałe szkolenia Wspaniałe czy nie,ale po tych szkoleniach nie zadaje się 99% pytań,które tu padają. awax napisał(a):lolek napisał(a):Najlepiej w szczecinku , tam sa wspaniałe szkolenia Sorry ale po co te forum wtedy? Żeby medale sobie rozdawać czy co? renegat35 napisał(a):awax napisał(a):lolek napisał(a):Najlepiej w szczecinku , tam sa wspaniałe szkolenia Bardzo trafne pytanie ,po co te forum? Chyba nie po to,żeby całkowici laicy wykonując np.serwis drogiego samochodu zadawali najprostsze pytania. Forum jest przydatne,ale nie może być jedynym zródłem zdobywania wiedzy dla osób wykonujących ten zawód. Kto z Was oddałby samochód do serwisu typu wymiana rozrządu do firmy w której mechanik zacząłby od pytania na jakimś forum "Czy silnik w .... jest z przodu ,czy z tyłu? " Właśnie znaczna część zadawanych tutaj pytań jest właśnie na tym poziomie.Przyzwoitość wymaga aby przynajmniej podstawy poznać zanim zacznie się eksperymenty na czyimś samochodzie. Pomijam fakt,że OBOWIĄZUJĄCE przepisy prawa WYMAGAJĄ ukończenie szkolenia dla osób zajmujących się serwisem autoklimatyzacji. lolek napisał(a):Najlepiej w szczecinku , tam sa wspaniałe szkolenia Tak na marginesie to oprócz szkoleń wymaganych prawem to każdy członek Krajowego Centrum Innowacji Chłodnictwa I Klimatyzacji może w każdej chwili przyjechać na kilka dni i poza tym,że będzie miał możliwość w uczestniczyć w serwisowaniu autek to w miarę możliwości podzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem.Taka forma "praktyki" oczywiście jest bezpłatna i kilka osób już z tego skorzystało. Zapraszam.
Zaślep zaworki serwisowe na próżni .
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Zaślep zaworki serwisowe na próżni .Na próżni zaworki serwisowe są połączone z manometrami i nie ma co zaślepiać.
O ile manometry są sprawne to masz rację.A kto jeżdzi z oprawą manometrów celem diagnostyki szczelności?10 aut na dobę równa się dziesięciu opraw manometrycznych.Przestań być złośliwym?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-03, 17:38:50 przez klimatolog.)
Leszku daj spokój,czy diagnozę szczelności autoklimatyzacji robi się wypuszczając na parę dni samochód z próżnią w układzie?Już samo odpięcie złączy serwisowych może spowodować zassanie powietrza zanim zaślepisz te zaworki.
Pan Kulesza z Łodzi zalecał rozruch instalacji przez 76 godzin.Chłodnictwo to nie żużel?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Poczytaj o nieszczelnościach układów chłodniczych?Np. pracujących na podciśnieniu.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
Gdzie masz w MOVANO podciśnienie podczas naturalnych warunków?
Po pierwsze Kulesza nie pisze o autoklimatyzacji,a po drugie autoklima nie pracuje na podciśnieniu.
Tu wystarczy sprawdzić samą sprężarkę i najprawdopodobniej wymienić uszczelnienie czołowe sprężarki. Pan Kulesza musi mi wybaczyć,ale nie będę 76 godzin diagnozował prostej klimy w autku.
Mam pytanie?Czy ja napisałem że układ ten pracuje w normalnych warunkach na podciśnieniu?awax kolegę intryguje to że na ciśnieniu trzyma a na podciśnieniu nie.Wątki w temacie to nr 2i10.Macie inne pomysły na zapytanie oprócz atakowania?Może panowie awax i mg napiszą coś na temat zamiast mnie krytykując.Czasami zawory bezpieczeństwa osłupiają podczas próby próżniowej?Układ zainteresowanego został uszczelniony i działa.A pytanie dlaczego na próżni nie trzyma pozostaje aktualne.Zamiast rozgrywać prywatne wojny może lepiej sięgnąć do doświadczenia i nim się podzielić?No tak po co się dzielić skoro je zdobywałem latami?Aby chronić środowisko naturalne pomagając nie doświadczonym?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):Mam pytanie?Czy ja napisałem że układ ten pracuje w normalnych warunkach na podciśnieniu?awax kolegę intryguje to że na ciśnieniu trzyma a na podciśnieniu nie.Wątki w temacie to nr 2i10.Macie inne pomysły na zapytanie oprócz atakowania?Może panowie awax i mg napiszą coś na temat zamiast mnie krytykując.Czasami zawory bezpieczeństwa osłupiają podczas próby próżniowej?Układ zainteresowanego został uszczelniony i działa.A pytanie dlaczego na próżni nie trzyma pozostaje aktualne.Zamiast rozgrywać prywatne wojny może lepiej sięgnąć do doświadczenia i nim się podzielić?No tak po co się dzielić skoro je zdobywałem latami?Aby chronić środowisko naturalne pomagając nie doświadczonym?Taaa...a co na to Goździkowa? Odpowiedź na pytanie padła
W którym poście?Numer?A jeżeli coś przegapiłem to na pewno nie Ty dałeś tą konkretną odpowiedż.mg przeanalizuj temat i swoje wypowiedzi na ten temat.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-04, 16:46:36 przez klimatolog.)
post nr 17
"Tu wystarczy sprawdzić samą sprężarkę i najprawdopodobniej wymienić uszczelnienie czołowe sprężarki." Uszczelnienie czołowe przy 1 bar różnicy ciśnień nie powinno puszczać w żadnym kierunku i nieważne przy nadciśnieniu trzyma,trzeba wymienić. Zawór bezpieczeństwa także nie ma prawa przy 1 barze różnicy przepuszczać w żadnym kierunku. Oczywiście jeżeli sprężarka okaże się ok to szukamy dalej,ja zacząłbym od złączy serwisowych i manometrów.
Post 17 mówi o prawdopodobieństwie.A nie o konkretach.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
awax napisał(a):post nr 17Dlaczego czasami przeczysz sam sobie?klimatolog napisał/a: Zaślep zaworki serwisowe na próżni .Odpisałeś- Na próżni zaworki serwisowe są połączone z manometrami i nie ma co zaślepia Odpisałem w poście O ile manometry są sprawne to masz rację.A kto jeżdzi z oprawą manometrów celem diagnostyki szczelności?10 aut na dobę równa się dziesięciu opraw manometrycznych.Przestań być złośliwym?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-04, 17:07:33 przez klimatolog.)
Oczywiście,że o prawdopodobieństwie.Konkrety mogą być w realu,nie wirtualnie.Przecież uszczelki w wężach serwisowych również mogą być uszkodzone w taki sposób,że nie trzymają w jednym kierunku.
Tylko Czarodziej i ewentualnie klimatolog jest w stanie postawić 100% diagnozę na podstawie opisu w internecie.Zastanów się nad uruchomieniem działalności typu naprawy na odległość
To dlaczego negujesz moje wypowiedzi nie mając doświadczenia że oprawa manometrów jest nieszczelna na próżni?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY