Witam dziś pojechałem sprawdzić szczelność klimatyzacji, po zmianie silnika z 1.8 na 2.8 . U klimaciarza nabił azotem układ skazówka stała . ( nie uciekał azot)
po 30min ciagle tak samo, więc klimaciarz kazał załączyć na chwile klime zobaczyć czy się załacza sprężarka . No i się załacza odrazu kazał wyłaczyc bo układ nabity był tylko azotem.
I Klimaciarz mnie zmartwił bo po załaczeniu klimy na barometrach nic się nie zmieniło tak jak by nie sała czy coś takiego tak mi powiedział klimaciarz.
Zostawił mi azot w układzie mówiąc zeby nie właczac sprezarki przez okres 2dni i podjechać znów na odczyt cisnienia w układzie. Czy dalej szczelna.
Pytanie moje co trzeba sprawdzić bo klima się załącza a na wykresach zero reakcji??.
od czego zacząć?
po 30min ciagle tak samo, więc klimaciarz kazał załączyć na chwile klime zobaczyć czy się załacza sprężarka . No i się załacza odrazu kazał wyłaczyc bo układ nabity był tylko azotem.
I Klimaciarz mnie zmartwił bo po załaczeniu klimy na barometrach nic się nie zmieniło tak jak by nie sała czy coś takiego tak mi powiedział klimaciarz.
Zostawił mi azot w układzie mówiąc zeby nie właczac sprezarki przez okres 2dni i podjechać znów na odczyt cisnienia w układzie. Czy dalej szczelna.
Pytanie moje co trzeba sprawdzić bo klima się załącza a na wykresach zero reakcji??.
od czego zacząć?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY