Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Jaki opór koła pasowego kompresora klimatyzacji A4 b6 1.9 avf 2004

5 Odpowiedzi, 5489 Wyświetleń

spknet

  2014-03-31, 17:41:34
Nowy użytkownik
#1
Witam dziś rozebrałem koło pasowe kompresora ponieważ łożysko strasznie zrzęziło wypadły gumki z sprzęgła były już trochę zużyte tak w 50% ale kręcąc kołem kompresora jest opór nie jakiś wielki ale na pewno chodzi ciężej niż alternator albo od serwa i pytanie czy zaciera sie kompresor czy powinien chodzić ciężej ?
Chce kupić taki zestaw do naprawy do mojej Audi A4 B6 1.9 AVF 2004 na jednym pasku kompresor z alternatorem do tej pory klima działała bez zarzutów oprócz tego odgłosu z łożyska
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/A...zacji/1035
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/L...yzacja/745
  • Odpowiedz

radekklimat

  2014-03-31, 19:05:26
Moderator
#2
Dobre łozysko kosztuje 95 zł a to na zdjeciu to sobie daruj, szkoda kasy na chinszczyzne.
Kazde łozysko ma opory toczenia a to ze zdjecia dodatkowo jest kryte co powoduje dodatkowy opór wiec jezeli mechanicznie nic go nie blokuje to tak ma chodzic czyli z lekkim oporem i bez wyczuwalnych luzów poprzecznych.
  • Odpowiedz

spknet

  2014-03-31, 19:10:02
Nowy użytkownik
#3
No tak tylko chodzi mi o sprezarke czy powinna chodzic ciezko czy lekko jak krece kolem
  • Odpowiedz

coldtherm

  2014-03-31, 21:04:33
Użytkownik
#4
lekko kolego
mam ten sam problem
z tym że moja nie miała kompresji mimo sprawnego zaworu
w dyszy syf i rozebrałem sprężarkę i okazało się że już się podtarła że tak powiem :lol:
nie warto czekać aż zrobi ci syf w układzie
moja spr nie ma sprzęgła
musiałem zdemontować sprzęgło zrywne aby móc eksploatować auto
  • Odpowiedz

gajdek419

  2014-04-02, 05:08:27
Zaawansowany użytkownik
#5
Lekko lub ciężko - pojęcie względne. Zmierz moment oporowy np. kluczem dynamometrycznym i będzie wiadomo jaki opór stawia.
Jeżeli kompresor zacierałby się to po pierwsze miałbyś czarny olej/ może nawet z opiłkami; dodatkowo kompresor podczas obrotu stawiałby nierówny moment oporowy tzn "ciężej" i "lżej".
Co do łożysk to kup SKF lub NSK - napewno nie kupuj tej chińszczyzny
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa