Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

VoLVO s40 1998 1,8 Słabo chłodzi

41 Odpowiedzi, 38235 Wyświetleń
Wstecz 1 2

radekklimat

  2014-06-19, 16:02:57
Moderator
#26
UMYJ PAROWNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Odpowiedz

okular766

  2014-06-20, 07:28:34
Użytkownik
#27
jak sie do niego dostac?

a czy na pewno powinno byc 900g a nie 800g?
  • Odpowiedz

Haurox91

  2014-06-20, 17:03:39
Użytkownik
#28
Czym prędzej. !! Zapytaj wujka google nóż widelec trafi Ci sie z jakimis zdjęciami lub schematami. Nikt nie bedzie tu wypisywał litani jak sie do niego dobrać bo co model i marka samochodu to inna historia.
  • Odpowiedz

bula_wrz

  2014-06-20, 19:04:51
Użytkownik
#29
owiń sobie usta ręcznikiem i spróbuj zdmuchnąć kartkę ze stołu.
teraz do ust przyłóż sobie pończochę i zrób to samo.
Pończocha = czysty parownik gdzie powietrze swobodnie przepływa
Ręcznik= twój zalepiony syfem parownik.
  • Odpowiedz

klimatolog

  2014-06-20, 20:13:05
Top użytkownik
#30
Temperatura wywiewu to nie wszystko.Jaka ilość powietrza na wywiewie?(znajomy kominiarz?)Wachania ciśnień parowania prawdopodobnie biorą się z niewydajności parownika(pomiędzy 1.5 a 3.5 bara)zabezpieczenie niskiego ciśnienia.Zaobserwuj czy sprężarka działa cyklicznie .(słuch i wzrok)W serwisie manometry.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
  • Odpowiedz

okular766

  2014-06-21, 14:30:12
Użytkownik
#31
no dzila cyklicznie od początku o tym pisalem coc chwile sie wylacza i startuje i tak w kółko ale mechanicy gadali ze klima ideal tz stan idealny
  • Odpowiedz

bula_wrz

  2014-06-21, 17:25:41
Użytkownik
#32
nie chce się rozebrać deski i umyć parownika co? ;>
  • Odpowiedz

okular766

  2014-06-25, 14:23:41
Użytkownik
#33
da to cos? temp jest ok 9C na kratce
  • Odpowiedz

Haurox91

  2014-06-25, 16:16:52
Użytkownik
#34
To czego Ty jeszcze chcesz ? Zeby w Ciebie kostkami lodu rzucała ?
  • Odpowiedz

bula_wrz

  2014-06-25, 18:19:10
Użytkownik
#35
ale co z tego że jest 9 st jak nie wtłacza tyle powietrza do kabiny żeby schłodzić auto.
  • Odpowiedz

okular766

  2014-06-26, 10:34:51
Użytkownik
#36
zeby bylo ponizej 4C
no ale wieje mocno jak dam na max to glowe chce urwac

sek w tym jak pisalem od poczatku ze ta sprezarka pracuje cyklicznie a tak ma pracowac?
czemu jak ustawie na twarz nawiewy to na 1-2 jest chlodno
ale jak nie wieje bezpośrednio to na max nawiewie trzeba jechać 5/5
i jakbym nie ustawil to na term rtęciowym i cyfrowym w aucie mam caly czas od 30-35 a nawet 40st podczas upalów
  • Odpowiedz

radekklimat

  2014-06-26, 18:07:49
Moderator
#37
Kolego ty jestes uzytkownikiem tego auta czy je usiłujesz nieudolnie naprawic bo post inny przez ciebie wskazuje ze jednak to drugie.
Jezeli uwazasz ze poprzez forum naprawisz komus klime to sie grubo mylisz, sam pomysl i naucz sie czytac, masz napisane co masz zrobic a ty ciagle swoje, wrodzone lenistwo ale musisz sie przemóc i poprostu sprawdzisz ten parownik czy jest czysty.
W Volvo poprzez załaczanie i wyłaczanie cyklicznie kompresora regulowana jest wydajnosc.
Wez sie za robote to i pytan nie bedziesz zadawał dziwnych, pozdrawiam.
  • Odpowiedz

kokoszon

  2014-06-29, 10:48:27
Nowy użytkownik
#38
Witam
Pytanie troche nie w temacie.
Jezeli pekł gumowy waz klimatyzacji w czesci wysokiego cisnienia na odcinku 5mm to czy jest szansa zeby przeciecie go i połaczenie na złaczke aluminiowa jak do wody lub gazu i pozadne opaski zaciskowe zdało egzamin? Wiem ze to nie profesjonalne ale pytanie czy ma szanse wytrzymac i funkcjonowac do konca sezonu. Model auta nie ma znaczenia. Pozdrawiam
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2014-06-29, 11:02:45
Top użytkownik
#39
kokoszon napisał(a):Witam
Pytanie troche nie w temacie.
Jezeli pekł gumowy waz klimatyzacji w czesci wysokiego cisnienia na odcinku 5mm to czy jest szansa zeby przeciecie go i połaczenie na złaczke aluminiowa jak do wody lub gazu i pozadne opaski zaciskowe zdało egzamin? Wiem ze to nie profesjonalne ale pytanie czy ma szanse wytrzymac i funkcjonowac do konca sezonu. Model auta nie ma znaczenia. Pozdrawiam
złączka alumniniowa tak ale do tego zaciskarka a nie opaski-ćiśnienia do nawet 28 bar
  • Odpowiedz

okular766

  2014-07-07, 12:10:30
Użytkownik
#40
Takie pytanie mam a jakby się sprężarka zatarła to czy grozi silnikowi awaria?
Tz pasek osprzętu wtedy zrywa i może też zerwać rozrządu?
  • Odpowiedz

agrobim

  2014-07-08, 19:24:45
Nowy użytkownik
#41
Może urwać koło pasowe, koło pasowe może uszkodzić obudowę rozrządu, może urwać pasek rozrządu. Kolejno może zostać wyrzucony wał korbowy w bok silnika, co może spowodować zablokowanie koła, przez co może dojść do tragedii. Także skutki mogą być groźniejsze niż myślisz.
Diagnozowanie usterek mechanicznych i elektronicznych naprawy układów klimatyzacji - klimatyzacja samochodowa - Sandomierz
  • Odpowiedz
Wstecz 1 2

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa