witam, koledzy może ktoś znajdzie odpowiedź na problem z którym walczę już kilka tygodni, otóż zamarza mi parownik klimatyzacji, przez co zablokowany jest przepływ powietrza i w aucie robi się duszno po dłuższej jeździe, co zostało zrobione:
1. na VAGu brak jakichkolwiek błędów
2. wskazania odczytów ciśnienia i temperatury z czujników prawidłowe
wymieniono:
-osuszacz
-dysze rozprężną
-panel sterowania climatronik
-wentylator i opornicę wentylatora
-czujnik nasłonecznienia
- w końcu całą nagrzewnicę z systemem klap i 2 czujnikami temperatury
(w moim modelu nie ma czujnika temperatury zamarzania parownika)
pomimo tych napraw parownik nadal szroni i pokrywa się lodem, temperatura wylotowego powietrza z dysz to 2 st!!!, żaden fachowiec do tej pory nie potrafił poradzić sobie z tym moim climatronikiem, chociaż po jednym magiku, który wymienił mi czujnik nasłonecznienia na podszybiu, jakby problem ustał na jakiś czas, choć może temperatura zewnętrzna i wilgotność wtedy nie sprzyjała zamarzaniu
z tego co wiem to pozostały do wymiany chyba już tylko 2 czujniki temperatury na dyszach wylotowych po prawej i lewej stronie, ale komp pokazuje właściwe odczyty, to raczej nie to...macie jakieś pomysły?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-03, 18:23:42 przez aguamak.)
1. na VAGu brak jakichkolwiek błędów
2. wskazania odczytów ciśnienia i temperatury z czujników prawidłowe
wymieniono:
-osuszacz
-dysze rozprężną
-panel sterowania climatronik
-wentylator i opornicę wentylatora
-czujnik nasłonecznienia
- w końcu całą nagrzewnicę z systemem klap i 2 czujnikami temperatury
(w moim modelu nie ma czujnika temperatury zamarzania parownika)
pomimo tych napraw parownik nadal szroni i pokrywa się lodem, temperatura wylotowego powietrza z dysz to 2 st!!!, żaden fachowiec do tej pory nie potrafił poradzić sobie z tym moim climatronikiem, chociaż po jednym magiku, który wymienił mi czujnik nasłonecznienia na podszybiu, jakby problem ustał na jakiś czas, choć może temperatura zewnętrzna i wilgotność wtedy nie sprzyjała zamarzaniu
z tego co wiem to pozostały do wymiany chyba już tylko 2 czujniki temperatury na dyszach wylotowych po prawej i lewej stronie, ale komp pokazuje właściwe odczyty, to raczej nie to...macie jakieś pomysły?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
.. lub mniej..