Zaobserwowałem w swoim aucie dziwną zależność.
Klima najlepiej działa w przedziale obrotów 1500-200obr/min, jadąc tak cały czas można nawet zejść poniżej 4* bez obiegu zam., jednak jesli tylko przyspieszam(obroty rosną temperatura rośnie. Gdy jade szybko trasą i obroty są ok 3tyś lub więcej, to z kratki leci tylko 7-8*.
Jednak gdy jade szybko i nagle dohamowuję np. do świateł to temperatura automatycznie spada np z 6* do 5-4 i przez chwile się tak trzyma, jednak po dłuższym postoju w korku zaczyna rosnąc czasem nawet do 14*(przy wielkich upałach)
.
W moim aucie nie ma zaworu rozprężnego tylko dysza. Czy to mogą być objawy zapchanej dyszy, ktoś ma jakieś pomysły?(klima szczelna, wentylatory sprawne, skraplacz czysty)
Pozdrawiam
Klima najlepiej działa w przedziale obrotów 1500-200obr/min, jadąc tak cały czas można nawet zejść poniżej 4* bez obiegu zam., jednak jesli tylko przyspieszam(obroty rosną temperatura rośnie. Gdy jade szybko trasą i obroty są ok 3tyś lub więcej, to z kratki leci tylko 7-8*.
Jednak gdy jade szybko i nagle dohamowuję np. do świateł to temperatura automatycznie spada np z 6* do 5-4 i przez chwile się tak trzyma, jednak po dłuższym postoju w korku zaczyna rosnąc czasem nawet do 14*(przy wielkich upałach)
.W moim aucie nie ma zaworu rozprężnego tylko dysza. Czy to mogą być objawy zapchanej dyszy, ktoś ma jakieś pomysły?(klima szczelna, wentylatory sprawne, skraplacz czysty)
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY