Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

MAN TGX klimatyzacja

5 Odpowiedzi, 9085 Wyświetleń

sebotrucker

  2015-04-23, 20:26:54
Użytkownik
#1
Witam auto kupione nie znam historii gazu praktycznie nic. Po napełnienie azotem i sprawdzeniu szczelności podciśnieniowo napełnione 900g wszystko jak w instrukcji. Kompresor załącza się na max 5 sekund rurki robią się zimne z kratek leci chłód i wszystko wygląda że jest ok. Gość który mi napełniał klimę mówi, że sprężarka daje za małe ciśnienie bo na zegarach jest ok 5bar a po włączeniu sprężarki pomalutku rośnie do ok 10-11 bar i sprężarka się wyłącza. Rurki te grube robią się strasznie zimne nie idzie utrzymać reki na nich w kabinie leci zimneeeeee powietrze z kratek. Według mnie wszystko jest ok ale gość mówi że coś jest ze sprężarką bo powinno być minimum 15 bar na HP sprężarka załącza się na 3 max 5 sekund więc nie jest przeciążona. Pisze bo nie chce załatwić sprężarki raz tak miałem i okazało się to bolesne i chce dmuchać na zimne.
  • Odpowiedz

gajdek419

  2015-04-24, 05:27:18
Zaawansowany użytkownik
#2
a jakie jest niskie cisnienie? To, ze wysokie jest tylko 10-11barów to dla sprężarki jeszcze lepiej (nie jest obciązona mocno) ale najważniejsze jest niskie cisnienie z punktu widzenia komfortu/chłodu.
  • Odpowiedz

sebotrucker

  2015-04-24, 07:28:43
Użytkownik
#3
Kurcze właśnie nie bardzo wiem jakie było niskie ale tak koło 2 2,5 max. W drugim takim samym aucie sprężarka załącza się z taką samą częstotliwością a może nawet troszkę dłużej pracuje i wszystko kropka w kropkę Wink
  • Odpowiedz

Shitashii

  2015-04-25, 08:18:11
Moderator
#4
Parownik przymarza, brudny filtr lub coś z nawiewem.
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

radekklimat

  2015-04-25, 14:40:44
Moderator
#5
W samochodach ciezarowych tak ma byc jezeli chodzi o wysokie cisnienie poniewaz przełozenie kół pasowych nie pozwala na uzyskanie duzej predkosci obrotowej wału kompresora, jak bedzie bardzo goraca to i tak cisnienie wzrosnie ze wzgledu na obciazenie termiczne czyli to co pisał Gajdek.
Wymien filter kabinowy i umyj parownik.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa