Witam , ma dziwne objawy w volvo s40 1.8 2000r , czytałem kilka postów ale nie pomogły. 
Klimatyzacja była jakiś czas nie sprawna , uszkodzona rurka od hp (osuszacz do parownika).
Wymieniona , próżnia i napełniony układ przyjął tylko około 450g. Ale klima ruszyła. Elektrycznie wszystko sprawne , wentylatory działają , sprężarka się załącza. Po chwili pracy lp 1,5-3 bar hp do 20bar sprężarka cyklicznie się załącza i wyłącza, skraplacz chłodny. Porty są umieszczone na wej. i wyj. parownika , czujnik ciśnienia na osuszaczu 4pin. Przewód hp za sprężarki gorący czyli ok, ze skraplacza do osuszacza i do parownika w temperaturze około 15C , a według mnie powinien być cieplejszy , szczególnie że na jego końcu jest port i maszyna pokazuje 20 bar. Przewód od lp wychodzący z parownika nie jest zimny, temperatura podobna jak hp , ale różnica ciśnień jest , zawór lp zaraz za parownikiem. Sprawdzę jeszcze czy czujnik rozłącza z powodu za dużego ciśnienia.
Jeśli przewód od hp nie jest ciepły to skąd ciśnienie 20 bar , sprężarka rozłączy się z powodu zbyt niskiego bądź wysokiego ciśnienia, niskie ciśnienie odpada, ze skraplacza przewód wychodzący ma około 20C.
Nie daje mi to spokoju więc proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich !!!

Klimatyzacja była jakiś czas nie sprawna , uszkodzona rurka od hp (osuszacz do parownika).
Wymieniona , próżnia i napełniony układ przyjął tylko około 450g. Ale klima ruszyła. Elektrycznie wszystko sprawne , wentylatory działają , sprężarka się załącza. Po chwili pracy lp 1,5-3 bar hp do 20bar sprężarka cyklicznie się załącza i wyłącza, skraplacz chłodny. Porty są umieszczone na wej. i wyj. parownika , czujnik ciśnienia na osuszaczu 4pin. Przewód hp za sprężarki gorący czyli ok, ze skraplacza do osuszacza i do parownika w temperaturze około 15C , a według mnie powinien być cieplejszy , szczególnie że na jego końcu jest port i maszyna pokazuje 20 bar. Przewód od lp wychodzący z parownika nie jest zimny, temperatura podobna jak hp , ale różnica ciśnień jest , zawór lp zaraz za parownikiem. Sprawdzę jeszcze czy czujnik rozłącza z powodu za dużego ciśnienia.
Jeśli przewód od hp nie jest ciepły to skąd ciśnienie 20 bar , sprężarka rozłączy się z powodu zbyt niskiego bądź wysokiego ciśnienia, niskie ciśnienie odpada, ze skraplacza przewód wychodzący ma około 20C.
Nie daje mi to spokoju więc proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich !!!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY