Klima została w tamtym sezonie nabita i chłodziła cały sezon.
Po zimie czynnik niestety uleciał w atmosferę , ciśnienie 0 bar.
Zastanawiam się nad wymianą wszystkich uszczelnień i oringów układu chodzenia - 2 przy skraplaczu, 3 przy kompresorze, 4 przy zaworze rozprężnym i jedna duża uszczelka przy zaworze rozprężnym, koszt wszystkich uszczelnień w ASO ok 150 zł.
Myślicie , że to da efekt czy ubytek ciśnienia to nie jest wina oringów?
Czy jest możliwość , że rozszczelniony jest kompresor?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-05-28, 19:14:14 przez tomiqu.)
Po zimie czynnik niestety uleciał w atmosferę , ciśnienie 0 bar.
Zastanawiam się nad wymianą wszystkich uszczelnień i oringów układu chodzenia - 2 przy skraplaczu, 3 przy kompresorze, 4 przy zaworze rozprężnym i jedna duża uszczelka przy zaworze rozprężnym, koszt wszystkich uszczelnień w ASO ok 150 zł.
Myślicie , że to da efekt czy ubytek ciśnienia to nie jest wina oringów?
Czy jest możliwość , że rozszczelniony jest kompresor?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
To że układ nie jest szczelny to wiadomo bez azotu , a małej nieszczelnosci można i pianka nie znalezc. Popros o barwnik do oleju i ogladanie pod UV.
Dziś miałem naprawę słabej wydajności i co? Po drodzę dowiedziełame sięże co sezon brakuje 300g czynnika z 600g i dowiaduję się że 3 serwisy nic nie znalazły a azotem znalazłem w ciągu 5minut.