Witam
Pacjent to skoda fabia I. Wykryłem hydrogenem nieszczelność przy zaworze rozprężnym, wymieniłem oringi z jednej i drugiej strony i nadal nieszczelność, ponownie wymiana oringów na troszkę grubsze też nie pomogła. Dodam, że pod pianą na łączeniu rurek z zaworem nic nie widać, a do połączenia zaworu z parownikiem nie ma dostępu. Włączając nadmuch i czujnik hydrogenu w kratkę - też nie daje znaku wodoru. Czy możliwe jest, żeby zawór rozprężny miał nieszczelność z boku, tj. od strony grzybka albo po przeciwnej stronie?
Pacjent to skoda fabia I. Wykryłem hydrogenem nieszczelność przy zaworze rozprężnym, wymieniłem oringi z jednej i drugiej strony i nadal nieszczelność, ponownie wymiana oringów na troszkę grubsze też nie pomogła. Dodam, że pod pianą na łączeniu rurek z zaworem nic nie widać, a do połączenia zaworu z parownikiem nie ma dostępu. Włączając nadmuch i czujnik hydrogenu w kratkę - też nie daje znaku wodoru. Czy możliwe jest, żeby zawór rozprężny miał nieszczelność z boku, tj. od strony grzybka albo po przeciwnej stronie?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY