Witam.
Mam problem.
Auto jeździło około 2 miesiące puste. Niedawno zostało uzupełnione w czynnik.
Brak chłodzenia lub jest bardzo znikome.
Ciśnienia podczas pracy:
LP 2-2,5 bar
HP 5-7 bar
Przewody:
sprężarka <-> skraplacz : gorący
osuszacz <-> zawór rozprężny : lekko ciepły
zawór rozprężny <-> sprężarka : zimny/b. zimny
Sprzęgło sprężarki pracuje cały czas, wentylatory również. Po wyciągnięciu bezpieczników wentylatorów skraplacza HP leci w górę, przy 10 barach rurka przed ścianą grodziową (zaworem) jest bardzo gorąca, dalej nie próbowałem. Mimo tego efektu chłodzenia nie ma.
Panowie jakiś zator w układzie? Czy może zawór rozprężny nie pracuje tak jak potrzeba?
Osuszacz nie był wymieniany.
Proszę o jakąś wskazówkę.
Mam problem.
Auto jeździło około 2 miesiące puste. Niedawno zostało uzupełnione w czynnik.
Brak chłodzenia lub jest bardzo znikome.
Ciśnienia podczas pracy:
LP 2-2,5 bar
HP 5-7 bar
Przewody:
sprężarka <-> skraplacz : gorący
osuszacz <-> zawór rozprężny : lekko ciepły
zawór rozprężny <-> sprężarka : zimny/b. zimny
Sprzęgło sprężarki pracuje cały czas, wentylatory również. Po wyciągnięciu bezpieczników wentylatorów skraplacza HP leci w górę, przy 10 barach rurka przed ścianą grodziową (zaworem) jest bardzo gorąca, dalej nie próbowałem. Mimo tego efektu chłodzenia nie ma.
Panowie jakiś zator w układzie? Czy może zawór rozprężny nie pracuje tak jak potrzeba?
Osuszacz nie był wymieniany.
Proszę o jakąś wskazówkę.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY