Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Serwis Fuji

5 Odpowiedzi, 2845 Wyświetleń

lipskier

  2022-03-24, 08:58:25
Nowy użytkownik
#1
Witam.
Poszukuję fachowca z pnającego się na rzeczy mianowicie klimatyzacji FUJI RSG09LMCA.
Klima założona fabrycznie nowa w 2020r., ale niby przez zapomnienie montera nie otrzymałem gwarancji na papierze i teraz mam problem. Czas pracy nie więcej jak 300 godz. ze względu na notoryczne wyświetlanie błędu przez kontrolki:
operation - 9 błysków
timer - 7 błysków
economy - miga

Po wielu telefonach i "inspekcji" monter wymienił silnik (600 zł) jednostki zewnętrznej w listopadzie 2021). Wcześniej 2 wizyty bez rezultatu. Działanie ok ale w trybie wymuszonym uruchomionym z panelu jednostki wewnętrznej. Podobno brak możliwości sprawdzenia klimatyzacji gdyż za niska temperatura.
Zgodnie z zaleceniami w zimie cyklicznie uruchamiana w trybie wentylacji lub grzania aby urządzenia było w ruchu.
Obecnie (marzec 2022) gdy mieszkanie jest nasłonecznione + grzejniki (24 C) włączam chłodzenie na 18 C i jednostka wewnętrzna po 3 próbach uruchomienia wyrzuca błąd jak wyżej. Silnik jednostki zewnętrznej nie rusza (tak jak przed wymianą silnika).
  • Odpowiedz

fgazudt

  2022-03-24, 14:20:15
Użytkownik
#2
Jeżeli masz kupioną i założona przez firmę która wystawiła za to fakturę to przecież masz ją na gwarancji. Za co płaciłeś te 600 zł ?
  • Odpowiedz

lipskier

  2022-03-24, 16:57:02
Nowy użytkownik
#3
fgazudt napisał(a):Jeżeli masz kupioną i założona przez firmę która wystawiła za to fakturę to przecież masz ją na gwarancji. Za co płaciłeś te 600 zł ?

Niestety, pisałem monter (na działalności) nie wystawił żadnych dokumentów na sprzęt. Dzwoniłem do Fuji Polska i stwierdzili że klima pochodzi z oficjalnego źródła, ale odesłali mnie do osoby instalującej. Wymiana silnika odpłatnie no bo nie mam gwarancji i koło się zamyka. Dlatego potrzebuję kogoś kto nie tylko montuje ale zna sie na diagnostyce elektronicznej.
Mam nauczkę i przestrzegam innych aby nie płacić aż wszystko będzie zgodnie z umową, a papiery w ręku.
  • Odpowiedz

Tytanowy Janusz

  2022-03-24, 17:41:55
Zaawansowany użytkownik
#4
Na działalności, ale może jest krawcem i kupuje u jakiś "dmuchamy" z alledrogo? Jeśli on kupił klimatyzator u dystrybutora to za pośrednictwem jego może otrzymywać darmowe części zamienne.
Gość kręci kartę gwarancyjną zawsze może uzyskać i uzupełnić. Dystrybutora wcale nie muszą interesować dokumenty skarbowe o ile to jest monter który u nich towar kupował. Z ciekawości stary silnik zabrał?
  • Odpowiedz

MarioO

  2022-03-25, 05:56:21
Zaawansowany użytkownik
#5
Mamy 2022 rok i nadal bylejakość pomimo tony uprawnień , nakazów , zakazów ....
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa