Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

klimatyzacja swift 2006r.

6 Odpowiedzi, 5605 Wyświetleń

Absolut

  2008-10-01, 07:39:36
Użytkownik
#1
Witam wszystkich. Mam do złożenia klimę w Suzuki Swift 1,3 z 2006 r. Problem polega na tym że przy podłączeniu przewodów do kompresora nie można ich uszczelnić. Klient dostarczył mi jako oryginalne oringi metalowo gumowe ale one nie spełniają swojej roli. Próbowałem uszczelnienia również kombinacjami swoich innych oringów ale z marnym rezultatem. Moje pytanie dotyczy tego czy przy podłaczeniu tych przewodów do kompresora nie ma jeszcze jakiejś dodatkowej nakładki na przewód lub wkładki do kompresora? Jeżeli ktoś miał z tym doczynienia prosze kolegów o podpowiedz ewentualnie czy jest jakiś sposób na doszczelnienie tych przewodów?
  • Odpowiedz

Absolut

  2008-10-01, 07:42:23
Użytkownik
#2
Jedynym sposobem w jaki udało mi się je uszczelnić jest owinięcie końcówek cienką warstwą teflonu ale nie wydaje mi się aby takie uszczelnienie na długo wytrzymało.
  • Odpowiedz

Absolut

  2008-10-02, 19:59:07
Użytkownik
#3
To znowu ja. Drążę ten temat bo nie uwierzę że nikt nie miał awaryjnej sytuacji i nie musiał uszczelnić czymś nie oryginalnym złączy przewodów.
  • Odpowiedz

Artic

  2008-10-03, 15:21:24
Zaawansowany użytkownik
#4
teflon teflon a jak nie pomorze to teflon Big Grin
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

Absolut

  2008-10-03, 22:05:31
Użytkownik
#5
Na razie nie wrzucę fotek bo na przewody poszedł teflon i samochód musiał być po nabiciu gazem oddany klientowi. Obawiam się tylko że to może nie utrzymać ciśnienia i drgań pojazdu na drodze. Te niby oryginalne oringi były takie jak w oplach ale na przewodzie był luz jakby brakowało jakiejś nakładki np. takiej jak w lagunach. Jaki jest producent gumowych przewodów w tym samochodzie bo może były dorabiane ( samochód z prywatnego importu ), na zakładanych był to bridgestone. Może tu jest przyczyna że nie w tą stronę wyprofilowane końcówki i robi się luz. Sam już nie wiem. Czy ktoś próbował już teflonu do uszczelnień klimy i z jakim efektem?
  • Odpowiedz

j_a_c

  2008-10-04, 08:55:03
Użytkownik
#6
ja trafiłem na taki przypadek przy wymianie chłodnicy ,chłodnica niby oryginał do tego samochodu ,a złączki puszczają,po dokładnych oględzinach sie okazało ze trzeba jedna końcówkę przeszlifowań bo była za długa i uszczelki sie nie stykały , i działa .
j_a_c WROCŁAW
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa