Witam. Kupiłem auto z nie działająca klimatyzacją, początkowo stawialem na samą sprezarke, ale wstawiłem nowa, która się nie załącza przy wciśnięciu guzika, na przewodach jest około 5 Volt i to może być przyczyną, bo na krótko z aku 12v łapie od razu. Najważniejsze z istotnych informacji jest fakt, że nie mamam czynnika w układzie. Moje pytanie brzmi dlaczego jest tylko 5volt a nie 12? Czy po nabiciu czynnikiem normalnie ruszy? Czy problem jest w panelu klimatyzacji? Pacjent e60 2003r. Dzięki i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Napięcie a sprężarka E60
14 Odpowiedzi, 8104 Wyświetleń
Temat dla wróżbity lub wróżki .
Części oraz urządzenia firmy Daikin
Nie majac pojęcia wiecej zepsujesz niz naprawisz. Twoje 5V to sygnał PWM ktorego poprawnie nie mierzysz zwyklym miernikiem.
Pwm to inaczej co ? Szczerze? Wolę sam się uczyć na własnych błędach i nawet zepsuc niż jeździć z byle czym do pseudo mechaników, którzy za naprawę klimatyzacji zawołali 2600pln. Wracając do tematu, jak poprawnie zmierzyć napięcie?
Tu masz wszystko czego potrzebujesz. http://letmegooglethat.com/?q=Sygna%C5%82+pwm
PWM (ang. Pulse-Width Modulation) to generowany z wybraną częstotliwością np. 1kHz sygnał o różnym Duty Cycle, czyli współczynniku wypełnienia stanem wysokim i niskim.
Nie daję łapówek i nie biorę łapówek ale zawsze można się ze mną dogadać
Dzięki za podpowiedzi, nabije czynnik i wtedy może coś więcej bede wiedzieć.
Witam ponownie. Sprężarka została założona od e46 m54. Oryginalnie w e46 masa byla przy obudowie pompki, a przez kostkę dochodził + a w e60 masa i + idą razem w jednej kostce, w której jest niecałe 5volt. Serwisant sam nie wie dlaczego tam jest tylko tyle, ale jest opcja, że pompka od e46 o tym samym kodzie silnika nie będzie współgrać z e60? Czy jest możliwość dopuścić w jakiś sposób 12v żeby to działało? Dodam że podpieta bezpośrednio z aku ładnie chłodzi . Co poradzicie?
To jeszcze klimatronika z e46 musisz przelozyc :-) wtedy zadziala to sprzęgło.
Podziwiam ze kroćce i wtyczki ci pasowały p&p , to sie nazywa szczescie początkujacego.
Mówisz o panelu? Teoretycznie to są takie same silniki, ale niektóre podzespoły jak np sprężarka są inaczej rozwiązane no właśnie trochę szkoda ze pasowało wszystko, bo wtedy bym może naprawił oryg i być może by to zadziałało... A tak to rozwazam regenerację, ale tylko czekam na kogoś kto mi potwierdzi że zadziała tylko z oryginalną pomimo tego 5v
Pobieżnie rzucilem okiem wiec nie na 100% ,ale wydaje się ze e46 mialo kompresor ze sprzeglem na kole pasowym a w e60 jest zawór sterujacy pojemnoscia skokowa i w ten sposób regulowana jest wydajnosc sprezarki natomiast wirnik kreci sie cały czas .Oczywiscie do tego dopasowane jest sterowanie on/off w starszym modelu i PWM w nowszym. Nie wiem czemu chcesz wywazac otwarte drzw zamiast zalozyc wlasciwą sprezarke.
Jak nie ma gazu to press LP trzyma
Instalacja gazowa jest.
@essoM zdecydowałem, że zregeneruje albo zwyczajnie kupię nowa oryg sprężarke i zrobię to bez dalszego kombinowania, elektroniki nie oszukam. Dzięki i pozdrawiam
Kiedys ktos na forum chlodnictwa pyta czy jest gaz a gość odpowiada ze ma lpg-bezcenne. :lol:
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości