Witam.
Czy ktoś ma dostęp do dokumentacji serwisowej podanego w tytule klimatyzatora. Nigdzie w necie nic nie mogę znaleźć, oficjalny Dystrybutor nie dopuszcza mnie nigdzie poza sekretarkę, podając tylko maila do serwisu, który milczy. Jest problem, który byśmy chcieli rozwiązać, ale to skomplikowana sprawa za sprawą dostępu do obiektu. Jest to strzelnica NATO. Mamy robić tam parę jednostek, ale mają prośbę o naprawę klimatyzacji na wieży, która jak przyjdzie nawet mała temperatura minusowa całkowicie się zaladza w trybie grzania. Widziałem zdjęcia, jeden balon lodu, nawet osłona tylna skraplacza wygięta. Wyłączają ją, bo już wentylator obciera. Zadziwia mnie olewka serwisu, bo to może być czujnik, może też być odladzanie czasowe, może uszkodzenie płyty. Woda z jednostki zewnętrznej może spokojnie spadać z 10 metrowego podestu. Podobno wyświetlacz nie wskazywał napisu dF, jak to w instrukcji użytkownika jest opisany defrost. Dziwi mnie brak jakichkolwiek obcojęzycznych instrukcji serwisowych, więc myślę, że to klon, tylko czego? Instalator jesienią tamtego roku to założył , a teraz "nie ma takiego numeru" i firma zakończyła działalność. Głupia sprawa, bo nie można jej teraz sprawdzić, klimatyzator ma idealne ciśnienia, fajnie chłodzi i grzeje. A wojskowi chcieliby, aby przy naszej robocie zrobić tego Hyundaia, bo będzie dym. Jakby był opis wejścia w serwis to może by coś płyta wybłyskała?
Czy ktoś ma dostęp do dokumentacji serwisowej podanego w tytule klimatyzatora. Nigdzie w necie nic nie mogę znaleźć, oficjalny Dystrybutor nie dopuszcza mnie nigdzie poza sekretarkę, podając tylko maila do serwisu, który milczy. Jest problem, który byśmy chcieli rozwiązać, ale to skomplikowana sprawa za sprawą dostępu do obiektu. Jest to strzelnica NATO. Mamy robić tam parę jednostek, ale mają prośbę o naprawę klimatyzacji na wieży, która jak przyjdzie nawet mała temperatura minusowa całkowicie się zaladza w trybie grzania. Widziałem zdjęcia, jeden balon lodu, nawet osłona tylna skraplacza wygięta. Wyłączają ją, bo już wentylator obciera. Zadziwia mnie olewka serwisu, bo to może być czujnik, może też być odladzanie czasowe, może uszkodzenie płyty. Woda z jednostki zewnętrznej może spokojnie spadać z 10 metrowego podestu. Podobno wyświetlacz nie wskazywał napisu dF, jak to w instrukcji użytkownika jest opisany defrost. Dziwi mnie brak jakichkolwiek obcojęzycznych instrukcji serwisowych, więc myślę, że to klon, tylko czego? Instalator jesienią tamtego roku to założył , a teraz "nie ma takiego numeru" i firma zakończyła działalność. Głupia sprawa, bo nie można jej teraz sprawdzić, klimatyzator ma idealne ciśnienia, fajnie chłodzi i grzeje. A wojskowi chcieliby, aby przy naszej robocie zrobić tego Hyundaia, bo będzie dym. Jakby był opis wejścia w serwis to może by coś płyta wybłyskała?