Witam.
Wymienialem z powodu slabej wydajnosci ukladu skraplacz, osuszacz oraz dysze rozprezna.
Wydajnosc sie poprawila, jednak mam co do niej pewne obiekcje...
Moze mi ktos powiedziec, czy dobrze zrobilem zamiast 0,057cala dyszy rozpreznej ( przewidziany do mojego ukladu ) pakujac 0,072 cala
Gdzies czytalem, ze w tych samych modelach samochodow wypuszczanych w cieplejszych krajach jak hiszpania, wlochy montowane sa dysze o wiekszych otworach, aby szybciej rozprezyc krazacy czynnik - ma to sie przekladac na wieksza wydajnosc ukladu.
Moze mi ktos potwierdzic badz obalic ta teorie?
Wymienialem z powodu slabej wydajnosci ukladu skraplacz, osuszacz oraz dysze rozprezna.
Wydajnosc sie poprawila, jednak mam co do niej pewne obiekcje...
Moze mi ktos powiedziec, czy dobrze zrobilem zamiast 0,057cala dyszy rozpreznej ( przewidziany do mojego ukladu ) pakujac 0,072 cala
Gdzies czytalem, ze w tych samych modelach samochodow wypuszczanych w cieplejszych krajach jak hiszpania, wlochy montowane sa dysze o wiekszych otworach, aby szybciej rozprezyc krazacy czynnik - ma to sie przekladac na wieksza wydajnosc ukladu.
Moze mi ktos potwierdzic badz obalic ta teorie?