Cześć mam pytanie trafił mi się pierwszy raz klient u którego mam zamontować (po mojej stronie tylko montaż i uruchomienie) klimatyzacje firmy kaisai,ale urządzenie kupił sam w hurtowni(w jaki sposób to nie pytałem ma i już), do sedna sprawy kto w tej sytuacji jest gwarantem?Czy klient może żądać ode mnie bezpłatnej naprawy w okresie gwarancji?Jak sporządzić umowę żeby za free nie przyjeżdzać na gwarancje?Proszę o poradę
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
gwarancja
5 Odpowiedzi, 1726 Wyświetleń
Albo nie udzielasz żadnej gwarancji, albo dajesz gwarancję na sam montaż tzn. Rury chłodnicze, przewody, podłączenie.
odpuść sobie tą robotę .
Też tak uważam. trafisz na roszczeniowca, będzie dzwonił do importera, a tam dostanie info, że to instalator ma realizować gwarancję i będzie niepotrzebny dym.
Daj cenę "kosmos" i czekaj co się będzie działo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-03-08, 17:12:18 przez aminokwas.)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości