Cześć
Montuję klimatyzację w aucie, w którym fabrycznie jej nie było (Polonez ). Mam już praktycznie wszystko gotowe, pozostała mi jedynie kwestia elektryki - podłączenia presostatu i poszukuję porady jak powinienem go prawidłowo podłączyć.
Sprężarka Sanden SD7B10
Parownik oryginalny z Poloneza (https://i.imgur.com/tddodQ6.jpeg)
Skraplacz Uniwersalny Nissens
Osuszacz uniwersalny
Presostat uniwersalny, 4 przewody (https://i.imgur.com/681bB4d.png)
Parametry pracy:
HP: 24 kg/cm2 - OFF
MP: 17 kg/cm2 - ON
LP: 2,0 kg/cm2 - OFF
Wyprowadzenia opisane są jako: przewody czarne niskie ciśnienie, przewody niebieskie wysokie ciśnienie.
Sytuacja elektryczna w aucie: Z ECU są wyprowadzone dwa przewody opisane jako - sygnał wejściowy z presostatu (masa) i sygnał wyjściowy (masa) do przekaźnika który uruchamia sprzęgło na kompresorze oraz wentylator 1 biegu. Drugi wentylator zasilany jest osobnym przekaźnikiem, który powinien być sterowany z presostatu (MP). W panelu nawiewu w kabinie mam przycisk A/C. Po jego włączeniu pojawia się +12V na jednym z przewodów, powinienem to doprowadzić do presostatu? Jeśli tak to na który przewód? Czy ktoś z was posiada może jakiś schemat podłączenia takiego presostatu?
Znalazłem jeden diagram, ale nie jestem pewien czy ma on tutaj zastosowanie, ponieważ u mnie są dwa wentylatory.
https://i.imgur.com/uRCvG2n.png
Montuję klimatyzację w aucie, w którym fabrycznie jej nie było (Polonez ). Mam już praktycznie wszystko gotowe, pozostała mi jedynie kwestia elektryki - podłączenia presostatu i poszukuję porady jak powinienem go prawidłowo podłączyć.
Sprężarka Sanden SD7B10
Parownik oryginalny z Poloneza (https://i.imgur.com/tddodQ6.jpeg)
Skraplacz Uniwersalny Nissens
Osuszacz uniwersalny
Presostat uniwersalny, 4 przewody (https://i.imgur.com/681bB4d.png)
Parametry pracy:
HP: 24 kg/cm2 - OFF
MP: 17 kg/cm2 - ON
LP: 2,0 kg/cm2 - OFF
Wyprowadzenia opisane są jako: przewody czarne niskie ciśnienie, przewody niebieskie wysokie ciśnienie.
Sytuacja elektryczna w aucie: Z ECU są wyprowadzone dwa przewody opisane jako - sygnał wejściowy z presostatu (masa) i sygnał wyjściowy (masa) do przekaźnika który uruchamia sprzęgło na kompresorze oraz wentylator 1 biegu. Drugi wentylator zasilany jest osobnym przekaźnikiem, który powinien być sterowany z presostatu (MP). W panelu nawiewu w kabinie mam przycisk A/C. Po jego włączeniu pojawia się +12V na jednym z przewodów, powinienem to doprowadzić do presostatu? Jeśli tak to na który przewód? Czy ktoś z was posiada może jakiś schemat podłączenia takiego presostatu?
Znalazłem jeden diagram, ale nie jestem pewien czy ma on tutaj zastosowanie, ponieważ u mnie są dwa wentylatory.
https://i.imgur.com/uRCvG2n.png