Witam,
Klimatyzacja jest po serwisie, nabita, sprawdzona szczelność. Ciśnienia też podobno OK. Na postoju (biegu jałowym) schładza powietrze do ok 7-8'C po czym kompresor się wyłącza. Temperatura rośnie do ok 10'C i kompresor się włącza, zaczynając znów chłodzić. I tak w kółko. Mierząc temperaturę podczas jazdy osiąga tylko ok 10 'C (obieg wewnętrzny zewnętrzny bez znaczenia). Ogólnie ciężko "zmarznąć" w aucie, ciężko jest także schłodzić auto w upalny dzień.
Pytanie: dlaczego lepiej chłodzi na postoju, niż podczas jazdy ? Jak poprawić wydajność tej klimatyzacji do ok. 5C ?
schemat klimatyzacji: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...2ef4a.html
Klimatyzacja jest po serwisie, nabita, sprawdzona szczelność. Ciśnienia też podobno OK. Na postoju (biegu jałowym) schładza powietrze do ok 7-8'C po czym kompresor się wyłącza. Temperatura rośnie do ok 10'C i kompresor się włącza, zaczynając znów chłodzić. I tak w kółko. Mierząc temperaturę podczas jazdy osiąga tylko ok 10 'C (obieg wewnętrzny zewnętrzny bez znaczenia). Ogólnie ciężko "zmarznąć" w aucie, ciężko jest także schłodzić auto w upalny dzień.
Pytanie: dlaczego lepiej chłodzi na postoju, niż podczas jazdy ? Jak poprawić wydajność tej klimatyzacji do ok. 5C ?
schemat klimatyzacji: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...2ef4a.html
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY