PRZYPADEK:
VW PASSAT 1,9 TDI B5 CLIMATRONIC
OBJAWY:
Brak zimnego powietrza z kratek
Niskie ciśnienie na postoju: 5,5
Wysokie ciśnienie na postoju: 5,5
Niskie ciśnienie podczas pracy: Spada do 0,5 BAR
Wysokie ciśnienie podczas pracy: Wzrasta do 11 i spada do 8-9 BAR i tak się utrzymuje.
Wentylator: OKAY
Po wymianie filtra pyłkowego
DZIAŁANIA:
1.Po ciśnieniu pracy układu podejrzewałem zbyt małą ilość czynnika. Układ nabity jednak nie zmienił wcale swojej charakterystyki pracy. Ilość odzyskanego czynnika 550gram, olej 35ml
PYTANIA:
1. Skoro rurki idące od parownika są: 1prawie lodowata, 2letnia, to chyba w kratkach powinno pokazać się zimniejsze powietrze aniżeli powietrze w temperaturze otoczenia?
2. Problem za niskiego ciśnienia po stronie niskiej pokonujemy, przeglądem (czytaj wymianą) zaworu rozprężnego (dyszy)? Po tym przeglądzie "wyprostuje się również ciśnienie po stronie wysokiej - niech mnie ktoś poprawi...
3. Dlaczego nie trafiają się nam zwykłe rutynowe wymiany czynnika, a tylko same atrakcje?
VW PASSAT 1,9 TDI B5 CLIMATRONIC
OBJAWY:
Brak zimnego powietrza z kratek
Niskie ciśnienie na postoju: 5,5
Wysokie ciśnienie na postoju: 5,5
Niskie ciśnienie podczas pracy: Spada do 0,5 BAR
Wysokie ciśnienie podczas pracy: Wzrasta do 11 i spada do 8-9 BAR i tak się utrzymuje.
Wentylator: OKAY
Po wymianie filtra pyłkowego
DZIAŁANIA:
1.Po ciśnieniu pracy układu podejrzewałem zbyt małą ilość czynnika. Układ nabity jednak nie zmienił wcale swojej charakterystyki pracy. Ilość odzyskanego czynnika 550gram, olej 35ml
PYTANIA:
1. Skoro rurki idące od parownika są: 1prawie lodowata, 2letnia, to chyba w kratkach powinno pokazać się zimniejsze powietrze aniżeli powietrze w temperaturze otoczenia?
2. Problem za niskiego ciśnienia po stronie niskiej pokonujemy, przeglądem (czytaj wymianą) zaworu rozprężnego (dyszy)? Po tym przeglądzie "wyprostuje się również ciśnienie po stronie wysokiej - niech mnie ktoś poprawi...
3. Dlaczego nie trafiają się nam zwykłe rutynowe wymiany czynnika, a tylko same atrakcje?