Jeżeli chodzi o Daikna, po zgłoszeniu miałem kontakt telefoniczny i mailowy z konkretną osobą i ona uruchomiła proces. Później otrzymałem od tej osoby informację, której fragmenty przytaczam:
"Firma xxxxxxxx jest naszym autoryzowanym serwisem urządzeń marki Daikin. Zawsze staramy się pomóc naszym klientom w celu realizowania naszych usług na wysokim poziomie. Tak samo w tym przypadku wesprzemy naszego instalatora w sprawdzeniu poprawności pracy urządzenia. Na aktualnym etapie nie widzę powodów przyjazdu naszego serwisu fabrycznego na obiekt bez wykonania podstawowych czynności serwisowych jakim jest dokładna kontrola parametrów pracy urządzenia."
Dodatkowo jeszcze informacja, że nie można opierać diagnozy na danych z aplikacji (co ja w sumie robię). I to był ostatni kontakt. Od tego casu nie odpowiada na maile, nie ma go w biurze lub przy biurku gdy dzwonię jak również nie oddzwania. Dlatego wszystkie informacje adresuję do tego Pana jak również na ogólny adres techniczny@daikin.pl jak i do instalatora. Każdemu zgłoszeniu (jak np. o braku automatycznego defrostu) jest nadawany numer, ale ja dotąd żadnej reakcji nie było, a serwisant zdjęcie zalodzonej jednostki widział wczoraj u mnie po raz pierwszy i potwierdził że jest ono zbyt duże i automatyka nie powinna do tego dopuścić - czyli nikt tego nie przeczytał i nie przekazał do sprawdzenia.
"Firma xxxxxxxx jest naszym autoryzowanym serwisem urządzeń marki Daikin. Zawsze staramy się pomóc naszym klientom w celu realizowania naszych usług na wysokim poziomie. Tak samo w tym przypadku wesprzemy naszego instalatora w sprawdzeniu poprawności pracy urządzenia. Na aktualnym etapie nie widzę powodów przyjazdu naszego serwisu fabrycznego na obiekt bez wykonania podstawowych czynności serwisowych jakim jest dokładna kontrola parametrów pracy urządzenia."
Dodatkowo jeszcze informacja, że nie można opierać diagnozy na danych z aplikacji (co ja w sumie robię). I to był ostatni kontakt. Od tego casu nie odpowiada na maile, nie ma go w biurze lub przy biurku gdy dzwonię jak również nie oddzwania. Dlatego wszystkie informacje adresuję do tego Pana jak również na ogólny adres techniczny@daikin.pl jak i do instalatora. Każdemu zgłoszeniu (jak np. o braku automatycznego defrostu) jest nadawany numer, ale ja dotąd żadnej reakcji nie było, a serwisant zdjęcie zalodzonej jednostki widział wczoraj u mnie po raz pierwszy i potwierdził że jest ono zbyt duże i automatyka nie powinna do tego dopuścić - czyli nikt tego nie przeczytał i nie przekazał do sprawdzenia.