Witam szanowne grono.
Zna ktoś może procedurę diagnostyki z panela klimy w aucie?W bliżniaczym Qasghai jest takowa i można sprawdzić parametry z czujników, chciałem zobaczyć temperaturę parownika.Polega na tym,że na postoju rozłącza mi i załącza cyklicznie sprężarkę i wentylator skraplacza. Warsztat samochodowy rozkłada ręce i wymyślają różne scenariusze począwszy od uszkodzodzenia sprężarki lub błędnego wskazania czujnika parownika.Klima napełniona,przy temperaturze otoczenia 22stopnie ciśnienie LP 2,2Bar, HP 8Bar. Czy te ciśnienia są prawidłowe?Klima według mnie mało wydajna,w czasie jazdy trudno stwierdzić czy rozłącza sprężarkę. A może takie myki robi czujnik ciśniienia klimatyzacji przy skraplaczu?
Za pomoc z góry serdeczne dzięki.
Zna ktoś może procedurę diagnostyki z panela klimy w aucie?W bliżniaczym Qasghai jest takowa i można sprawdzić parametry z czujników, chciałem zobaczyć temperaturę parownika.Polega na tym,że na postoju rozłącza mi i załącza cyklicznie sprężarkę i wentylator skraplacza. Warsztat samochodowy rozkłada ręce i wymyślają różne scenariusze począwszy od uszkodzodzenia sprężarki lub błędnego wskazania czujnika parownika.Klima napełniona,przy temperaturze otoczenia 22stopnie ciśnienie LP 2,2Bar, HP 8Bar. Czy te ciśnienia są prawidłowe?Klima według mnie mało wydajna,w czasie jazdy trudno stwierdzić czy rozłącza sprężarkę. A może takie myki robi czujnik ciśniienia klimatyzacji przy skraplaczu?
Za pomoc z góry serdeczne dzięki.