Mam problem z kompresorem firmy NRF do Volvo S40. Został kupiony nowy i zamontowany do samochodu, przy sprawdzeniu szczelności hydrogenem pokazywało że jest nieszczelny w okolicy koła pasowego (według warsztatu uciekało 2 bary na dobę), nie został nawet uruchomiony tylko zdemontowany i odesłany na reklamacje. Reklamacje odrzucono, ponieważ według producenta jest szczelny, został sprawdzany pod ciśnieniem 20 bar, zanurzony w wodzie i nie wykazywał "wycieków". O co tutaj chodzi, jakieś pomysły? Mam filmik ze sprawdzenia szczelnosci i oświadczenie warsztatu, ale kto ma rację? Jak to zweryfikować?
Poniosłem spore koszty bo musiałem zamówić drugi kompresor (z którym nie było problemu) i zapłacić za montaż/demontaż pierwszego.
Poniosłem spore koszty bo musiałem zamówić drugi kompresor (z którym nie było problemu) i zapłacić za montaż/demontaż pierwszego.