Wczoraj robiłem klimatyzację w/w samochodzie i pojawiło mi się kilka problemów oto one:
Po uruchomieniu klima miała na HP17-20 bar na LP1,8-2 bar temp zew 21C temp wew pojazdu 15C .Po około 10 min nastąpił gwałtowny wzrost ciśnienia HP 30 bar(wentylatory nie działają jest to problem elektryczny) nie zadziałał press i musiałem szybko wyłączyć klimę( press też jest prawdopodobnie do wymiany).Może z jakiś "paproch "dostał się do układu.Problem polega na tym że dziwne są temp przewodów sprężarka-klima gorące ok70-80C za skraplaczem temp ok5 C woda skrapla się na przewodach( tak jest na całym HP).Po wyjściu z zaworu rozprężnego sytuacja odwrotna przewód do sprężarki temp ok20C (mam wrażenie jakby przy zaworze rozprężnym klima zaczęła pracować w drugą stronę????). Przewody na sprężarce nie są zamienione.Może ktoś spotkał się z tym problemem?
Po uruchomieniu klima miała na HP17-20 bar na LP1,8-2 bar temp zew 21C temp wew pojazdu 15C .Po około 10 min nastąpił gwałtowny wzrost ciśnienia HP 30 bar(wentylatory nie działają jest to problem elektryczny) nie zadziałał press i musiałem szybko wyłączyć klimę( press też jest prawdopodobnie do wymiany).Może z jakiś "paproch "dostał się do układu.Problem polega na tym że dziwne są temp przewodów sprężarka-klima gorące ok70-80C za skraplaczem temp ok5 C woda skrapla się na przewodach( tak jest na całym HP).Po wyjściu z zaworu rozprężnego sytuacja odwrotna przewód do sprężarki temp ok20C (mam wrażenie jakby przy zaworze rozprężnym klima zaczęła pracować w drugą stronę????). Przewody na sprężarce nie są zamienione.Może ktoś spotkał się z tym problemem?