Witam
Sprężarka i osuszacz zostały wymienione na nowe, chłodzi bardzo dobrze. Ale gdy sprężarka się włącza (a robi to bardzo często, na postoju przy temp. 20C potrafi załączyć się w ciągu minuty kilka razy) strasznie obciąża silnik - w trakcie jazdy jak sie wylaczy to auto lekko przyspiesza i ogólnei czuje ze auto jest duzo wolniejsze. Silnik to 2,5 TDS w BMW E34.
Jedna rurka klimy powinna być zimna a druga ciepła/gorąca?
U mnie jedna jest zimna a druga letnia. Co może być tego przyczyną?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-05-17, 21:22:19 przez rudesmen.)
Sprężarka i osuszacz zostały wymienione na nowe, chłodzi bardzo dobrze. Ale gdy sprężarka się włącza (a robi to bardzo często, na postoju przy temp. 20C potrafi załączyć się w ciągu minuty kilka razy) strasznie obciąża silnik - w trakcie jazdy jak sie wylaczy to auto lekko przyspiesza i ogólnei czuje ze auto jest duzo wolniejsze. Silnik to 2,5 TDS w BMW E34.
Jedna rurka klimy powinna być zimna a druga ciepła/gorąca?
U mnie jedna jest zimna a druga letnia. Co może być tego przyczyną?