Witam
Mam pytanko
Przyjechał pan opel tigra 95 r silnik 1,6 16V
Układ długo nieszczelny... wymieniłem zaworek na niskim bo puszczał po sprawdzeniu szczelności azotem zdecydowałem sie nabić klime...
Sprężarka chodzi... na wolnych obrotach LP ok 3-4 bar HP 20 bar temperatura z kratek 20 st na zewnątrz 25 stopni
po dodaniu gazu na 2 tyś obr LH 3 bary HP 24 - 25 bar temp z kratekl 19 stopni
Nie wiem jak długo ukł był nieszczelny bede wymieniał osuszacz czy wg was zawór rozprężny zacioł się.... Po wył kliimy ciśnienie wysokie powoli opada a niskie rośnie do 10 bar i wyrównują sie ok 10.... Ja stawiam na zawór i osuszacz....
ps wentylatory chodzą prawidłowo filtr pyłkowy wyciągnięty.....
Mam pytanko
Przyjechał pan opel tigra 95 r silnik 1,6 16V
Układ długo nieszczelny... wymieniłem zaworek na niskim bo puszczał po sprawdzeniu szczelności azotem zdecydowałem sie nabić klime...
Sprężarka chodzi... na wolnych obrotach LP ok 3-4 bar HP 20 bar temperatura z kratek 20 st na zewnątrz 25 stopni
po dodaniu gazu na 2 tyś obr LH 3 bary HP 24 - 25 bar temp z kratekl 19 stopni
Nie wiem jak długo ukł był nieszczelny bede wymieniał osuszacz czy wg was zawór rozprężny zacioł się.... Po wył kliimy ciśnienie wysokie powoli opada a niskie rośnie do 10 bar i wyrównują sie ok 10.... Ja stawiam na zawór i osuszacz....
ps wentylatory chodzą prawidłowo filtr pyłkowy wyciągnięty.....