Proszę o poradę.
Napełniłem dzisiaj układ w Seacie Alhambrie - klimatronik dwustrefowy.
Ilość czynnika 1050 gram. Objawy są następujące:
Po załączeniu się sprężarki LP schodzi do 2,5 bar, a HP 12. W tym czasie temperatura nawiewu z kratek 15 stopni. Sprężarka SANDEN SD7V16
Po ok 1 minucie pracy LP rośnie do 5 bar a HP spada do 6 bar i oczywiście brak chłodzenia. Gdy samochód postoi 10 minut i załączę klimę cykl się powtarza.
Podejrzewam zawór kontrolny sprężarki, że poprostu się zawiesza.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu w/w problemu.
ZIELAK.
Napełniłem dzisiaj układ w Seacie Alhambrie - klimatronik dwustrefowy.
Ilość czynnika 1050 gram. Objawy są następujące:
Po załączeniu się sprężarki LP schodzi do 2,5 bar, a HP 12. W tym czasie temperatura nawiewu z kratek 15 stopni. Sprężarka SANDEN SD7V16
Po ok 1 minucie pracy LP rośnie do 5 bar a HP spada do 6 bar i oczywiście brak chłodzenia. Gdy samochód postoi 10 minut i załączę klimę cykl się powtarza.
Podejrzewam zawór kontrolny sprężarki, że poprostu się zawiesza.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu w/w problemu.
ZIELAK.