Witam ,mam problem ze sprężarką hermetyczną 220 v w agregacie Xarios 200 ,może ktoś pomoże,poradzi ,naprawi ,zregeneruje ? Nowa kosztuje dużo za duzo.Najprawdopodobniej ta nie chodzi bo nie była uruchamiana .A może to przepłukać olejem i sie uda ?
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Sprężarka hermetyczna Carrier
21 Odpowiedzi, 27083 Wyświetleń
spróbuj podgrzać trochę olej do rozruchu dodaj BOSTER to produkt usa dostępny w Polsce ewentualnie dodaj drugi kondensator rozruchowy.
jak nie chodziła to nie znaczy ze jest popsuta
moze jest problem z elektryka, a czy agregat z drugiej pracuje napisz mi z kad jestes moze cos sie zaradzi jak blisko radekklimat napisał(a):jak nie chodziła to nie znaczy ze jest popsutaKATOWICE,506139951,Z SILNIKA CHODZI DOLNA A TA GÓRNA,HERMETYCZNA NIE.
no tak, do katowic mam za daleko bo jakies 300 ale jak dla mnie to na 99,9 % to problem z elektryka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-12-17, 15:15:30 przez radekklimat.)
sprawdz czy stycznik nie ma spalonej cewki(powinna byc na 12 V) i czy styki nie sa wypalone moze ktos grzebał w tym agregacie i np odciał jakis kabel jak cos takiego stwierdzisz to pisz wysle ci schemat jak podłaczyc sprawdz sprezarke czy ma przejscia na wszystkich bolcach(opornosc bedzie rozna) moj fon 500 236 866
Lechu wyraźnie napisał że sprężarka jest na 220 V.
na 220 ale stycznik ma cewke 12V
przepraszam o klimatyzacji samochodowej nie mam zielonego pojęcia.
radekklimat napisał(a):no tak, do katowic mam za daleko bo jakies 300 ale jak dla mnie to na 99,9 % to problem z elektrykaWitam ,prąd dochodzi ,drugi kondensator był też podłączony ,buczy i nie chce piernik ruszyc,juz raz tak miałem i był,przez nieużywanie zatarty.Problem z samym kompresorem jest taki, że nie ma go jak zaspawać bo tam są b.wysokie cisnienia i spaw nie trzyma.
żeby cokolwiek gdziekolwiek pospawać musisz odessać czynnik do zera.
r12 napisał(a):Przez nieużywanie zatarty to wręcz niemożliwe i nierealne , nawet w twierdzeniu.Wydaje sie możliwe ,Xariosy mają czytnik z funkcją ilosci przepracowanych godzin na elektrycznej i zwykłej sprężarce i najczęsciej gdy np.elektryczna ma 5 godzin przepracowane a zwykła 2234 -elektrycznie zasilana nie chodzi w aucie z 2002,2003 roku.
jest problem po stronie elektrycznej
jak nie uzywana była to sie nie powinna zatrzec bo niby jak chyba, ze ktos wczesniej kombinował wymien kondensatory na nowe(najtanszy koszt) sprawdziłes czy stycznik ma przejscie na stykach i zabezpieczenie termiczne jest dobre r12 napisał(a):Termiczne odpada bo buczy spręzarka. Ale stycznik jak najbardziej. Może nieprzenosić .No to ciekawe stycznik nie przenosi a sprężarka buczy
przy propanie zatarcie sprężarki to normalka -ten czynnik jest suchy tak samo jak propan butan w silniku samochodowym.
r12 napisał(a):Totalna bzdura. Ozywiście w silnikach spalinowych nie.Ktoś coś powiedział, tylko niewiadomo w którym kominie grzmi.To tak jak z twoją >oksydacją styków< Ps. Widać ze tobie już dawno>zaoksydowały<
przepraszam pomyliłem posty.
Jak napisałem zalałem sprężarke odpowiednim ,syntetycznym olejem ,przepłukałem i nic nie rusza,eksperymenty z kondensatorami też przecwiczyłem.Chyba trzeba poszukać innej.18-00076-03 to jest symbol Carrier Korea .Może ktoś ma ? Chętnie kupie w normalnej cenie uzywke.506139951.
ciezko bedzie kupic bo to wynalazek nad wynalazki ale proboj
jak nic nie wymyslisz to mi ja przyslij to ci ja naprawie pozdrawiam ps email ze schematem doszedł?
Radek czy oglądałeś AHT refigerator w internecie ? .
nie ale dzwonilem wczoraj do danfossa tylko goscia nie było w robocie, dzisiaj zadzwonie bo ma byc i moze czegos sie dowiem
radekklimat napisał(a):ciezko bedzie kupic bo to wynalazek nad wynalazki ale probojDoszedł ,mam takie schematy ,ale b.dziękuje ,proszę o tel ,zadzwonie i przegwarzymy co dalej z ta sprężarką. Mój tel506139951,322417195.Lechu. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości