Witam wszystkich na forum to moja pierwsza wizyta
Mój problem to zablokowany wal sprężarki (klimatyzacja dwustrefowa audi A6 98r. 1,9 TDI sprężarka ZEXEL)
Po szarpnięciu walu sprężarki odblokowuje się i pracuje normalnie mrozi bardzo dobrze do momętu osiągnięcia przez silnik ok 35000 obr/min., gdy się zablokuje momętalnie pali i zrywa się pasek dodam, że kupiłem samochód niedawno i było rozwalone łożysko w sprzęgle sprężarki jest już wymienione. Po włączeniu sprężarki silnik traci delikatnie obroty i nieslychać żadnego hałasu ze sprężarki, niby pracuje normalnie.
Moim skromnym zdaniem wysypała się sprężarka, jednak w warsztacie, w którym się zajmują się klimatyzacją mechanik twierdzi, że napewno to nie sprężarka i będzie kosztowało 300 zł on podobno wie, co to jest, ale mi nie powie
Czy po opisanych prze zemnie objawach można postawić jakąś diagnozę wykluczającą sprężarkę, bo niechcę, aby się okazało, że wymieni mi jakiś zawór albo coś innego, a Klima pochodzi z tydzień i kasa w błoto?
Pomóżcie!!
Mój problem to zablokowany wal sprężarki (klimatyzacja dwustrefowa audi A6 98r. 1,9 TDI sprężarka ZEXEL)
Po szarpnięciu walu sprężarki odblokowuje się i pracuje normalnie mrozi bardzo dobrze do momętu osiągnięcia przez silnik ok 35000 obr/min., gdy się zablokuje momętalnie pali i zrywa się pasek dodam, że kupiłem samochód niedawno i było rozwalone łożysko w sprzęgle sprężarki jest już wymienione. Po włączeniu sprężarki silnik traci delikatnie obroty i nieslychać żadnego hałasu ze sprężarki, niby pracuje normalnie.
Moim skromnym zdaniem wysypała się sprężarka, jednak w warsztacie, w którym się zajmują się klimatyzacją mechanik twierdzi, że napewno to nie sprężarka i będzie kosztowało 300 zł on podobno wie, co to jest, ale mi nie powie
Czy po opisanych prze zemnie objawach można postawić jakąś diagnozę wykluczającą sprężarkę, bo niechcę, aby się okazało, że wymieni mi jakiś zawór albo coś innego, a Klima pochodzi z tydzień i kasa w błoto?
Pomóżcie!!