POTRZEBUJE POMOCY MÓJ AGREGAT Vector 1800 NIE ROBI FUNKCJI START STOP CO JEST TEGO PRZYCZYNA
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
[Carrier] Vector 1800
16 Odpowiedzi, 24333 Wyświetleń
Moze masz ustawiona temperature na np. -22
napisz cos wiecej na ten temat, bo nikt tu wrozka nie jest
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-08-15, 09:59:18 przez Robert81r.)
Jak dlugo jestes uzytkownikiem tego urzadzenia ? Czy wczesniej ten s/s dzilal w tych temp nastawy ? W jakich temperaturach ten s/s nie dziala ? Na pewno warto sprawdzic ladowanie, akumulator - przetwornica, temperature silnika tzn czujnik, czujniki SAS/RAS - sprawdzic na odczyt ktorego masz nastawione, oraz minimalny czas jaki masz ustwiony w przypadku wylaczenia przy funkcji s/s.
parametry jakie musi spełnić vector
ładowanie akumulatora przynajmniej 13.2v jesli dobrze pamietam jesli pisze obok napiecia (ok) to dobrze minimalny czas pracy temperatura na zabudowie zgodna z nastawą temp. płynu chładzacego powyżej 50st.C i pobór prądu poniżej 5A w vectorze najczesciej pada akumulator i pobór prądu jest wiekszy niż 5A proponuje sprawdzić ten parametr na pracującym agregacie przy wysokich obrotach jesli prąd bedzie wiekszy niż 5A proponuje podłaczyć akumulator pod prostownik ewentualnie sprawdzić jego sprawność. w chwili obecnej Carrier zaleca stosowanie akumulatorów Optima http://www.markowe-akumulatory.pl/go/_in...1f14cdd706 w zwykłych podobno od drgań pekają cele.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
no tak , tylko przy s/s chodzi o warunki z ktorych jeden to minimalne napiecie baterii 13,4V
to nie jest "wspolna otulina" tylko to sa akumulatory zelowe. Baterie takie sa bardzo drogie - to raz, a poza tym to mozna je mocno rozladowywac, wytrzymuja duze prady ladowania itd - patrz opis producenta. W Ameryce te aku sa bardzo popularne - znajomy ma takie cos w Chryslerze.
Wg mnie to nie jest cofanie sie w rozwoju ... Oczywiscie wiele uzytkownikow woli kupic za ta kase kilka zwyklych kwasowek i tez jest dobrze.
co i jak przy start/stop jesli chodzi o ładowanie
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
Banita napisał(a):Banita napisał(a):Prawidłowe to 14,2 stałego od jakiegoś roku wszystkie Vectory wychodzą już z akumulatorami optima oraz była akcjia wymian w starszych rocznikach na nowe na koszt carriera oczywiście tylko dla pewnej partii nie do wszystkich.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
a jaki odpowiedni dzial jest dla Vectora 1800 ? tu nie chodzi o dane, tylko ewentualna usterke.
Temat rosnie, a autor jeszcze nic nie odpowiedzial Proponuje nie wylewac zalow w podobnych tematach.
A gdzie masz na forum chłodnictwo samochodowe?
Chyba tylko wirtualne i proponuje zebys tam sie przeniosl razemze swoimi wypowiedziami bo do tej pory tu sie wypowiadales na temat tych ze agregatow i ci nie przeszkadzało.
hehe, a jakie to chlodnictwo samochodowe jak to jest zamontowane na naczepie ? Gorzej jak taki agregat zaczyna grzac - wtedy to chyba by musialo byc w dziale ogrzewnictwo ?
Dobra, juz sie nie odzywam nie na temat bo szkoda zasmiecac watek ...
wg. mnie powinien powstać nowy dział do działu chłodnictwo. tzn. chłodnictwo w transporcie, czyli wszystkie urzadzenia które sa montowane do transportu żywności, leków,itp. najpopularniejszych na naszym rynku, carrier, thermo king, zanotti, kerstner, itp. i nie było by problemu ci co maja wiedze na ich temat napewno by sie wypowiadali,
jestem na tym forum od kilkunastu dni i coraz mniej zaczyna mi sie tu podaboać poprzez wypowiedzi co niektórych(bez obrazy) ale po co pisać takie posty: (hehe, a jakie to chlodnictwo samochodowe jak to jest zamontowane na naczepie ? Gorzej jak taki agregat zaczyna grzac - wtedy to chyba by musialo byc w dziale ogrzewnictwo ? Dobra, juz sie nie odzywam nie na temat bo szkoda zasmiecac watek ...)" jeśli szkoda zaśmiecać to poco było wogóle pisać tego posta, tylko od tak sobie aby cokolwiek nabazgrać, nabić postów, admini powinni od razu takie posty wywalać do smieci, co do administracji rozumiem, że jest mała, ale jesli sobie nie radzi to niech zwiekszy liczbę moderatorów w danych działach, może zapanuje tu pożadek. jest na tym forum kilka osób które maja wiedzę i chca sie nia podzielić, pomóc innym i za to ich podziwiam oraz dziekuje za to że są. ale z podejściem co niektórych to forum nie ma dużych szans na rozwój, i nawet osoby które mają wiedze, próbóją, chcą, pomóc innym, w końcu z tego forum odejdą, jak można bluzgać innych, wypowiadając im niewiedzę, czy nie można tego zrobić w sposób uprzejmy poprzez słowa, "uwarzam że sie mylisz" naprowadzić, pomóc, a nie "ty głupi jesteś nie wiesz co piszesz nie znasz się" bo wiele takich obraźliwych komentarzy musiałem być zmuszony przeczytać przeglądając to forum. mógłbym jeszcze wypisywać wiele ale po co, niech każdy zastanowi sie nad sobą, swoim podejściem do innych, czy warto być takim.? rozumiem że w tym momencjie zaśmiecam dany temat, ale nie wytrzymałem i jeśli administracja tego forum zadecyduje że łamie regulamin prosze mnie ukarać, dać ostrzeżenie a nawet zbanować. wcale sie nie obrażę.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
Ktoś może wytłumaczyć mi w tych VECTORACH czemu jak dochodzą do nastawy to przymykają zawór rozprężny i ssący przez co wydajność spada i dlużej chodzi czasem nawet ma problem z wyłączeniem się. napiecie ok. prad ok temp wody ok. ustawię 4 st schlodzi do 6 i do 4 bardzo powoli, zmienie na 0 to otwiera zawory ssacy i rozprezny schlodzi do 2 i od tych 2 do 0 znów powoli. ?? Miałem tak z każdym Vectorem a bylo ich kilka w tym sezonie ok 8 szt.
oczywiscie ustawiony START-STOP
Tu niestety o otwarciu zaworow decyduje sterownik a nie czujka na kapilarze jak w przypadku typowego TXV. Te zawory sa z silniczkami krokowymi o bardzo duzej dokladnosci - nie pamietam dobrze, ale chyba zakres zaworu rozpreznego 0-100% to 7000 krokow .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-08-25, 21:27:06 przez Robert81r.)
Jezeli roznica temp z SAT i RAT w porownaniu z nastawa jest niewielka to sterownik moduluje zaworami korzystajac z przetwornikow cisn i czujnikow temp oraz steruje zaworami odciazajacymi sprezarke i zmniejsza wydajnosc ukladu.
witam ma moze ktos rozpracowane kody błędów do tego agregatu??
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości